Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Κύριε που είσαι;




Κύριε, φωνάζω απ’ τη καρδιά, Κύριε, που είσαι;
Μη με αφήνεις στην ερημιά, ζητώ το χάδι σου
και τη γλυκιά ματιά. Κύριε, που είσαι;
* * *
Εγώ είμαι δίπλα σου κι ας μη με βλέπεις παιδί μου!
Είμαι εγώ ο μόνος φίλος σου, ο θείος σύντροφός σου!
Μη φοβάσαι! Είμαι εδώ. Αυτός που σ’ αγαπά υπερβολικά,

Εγώ παιδί μου πολυαγαπητό,
ο Βασιλιάς σου, Ιησούς Χριστός.
* * *
Κύριε μου, να Σε δω ζητώ
με δάκρυα ο ταπεινός παρακαλώ.
* * *
Παιδί μου, το έλεος μου δίνω και σε ευλογώ
όποτε γυρνάς με τη ματιά σου
να με δεις ψηλά εις το Σταυρό.
* * *
Έχε με, παιδί μου, μέσα στη καρδιά σου
και μίλα μου συνέχεια στην προσευχή σου.
Σαν βάλσαμο παίρνω στις πληγές μου
την αγάπη που μου δίνεις μενεξέ μου.
Παιδί μου πολυαγαπημένο σ’ αγαπώ!
* * *
Κύριε μου, που είσαι;
Μες την καρδιά σου παιδί μου!
* * *
Ιησού μου, σ’ ευχαριστώ κι από τα βάθη της καρδιάς μου
Σε υμνώ και Σε δοξολογώ