Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Τα πολύτιμα πετράδια του θεϊκού Μου στέμματος


Αυτά φωνάζει και λέει συνέχεια ο μοναδικός πραγματικός Πατέρας όλου του κόσμου, ο ουράνιος Θεός μας. Λέει σ’ όλο τον κόσμο, σε όλα τα παιδιά Του:
«Αφήστε Με να μπω μέσα στη καρδιά σας κι εκεί θα μάθετε μυστικά το πόσο σας αγαπώ. Είστε όλοι, οι πολύτιμοι λίθοι του θεϊκού Μου στέμματος. Εσείς είστε που κοσμείτε τη γη και δίνετε χαρά σ’ όλη την δημιουργία. Όλη Μου την δημιουργία την έκανα για σας, τα παιδιά Μου, γιατί είσαστε ό,τι πιο πολύτιμο έχω φτιάξει Εγώ, ο ουράνιός σας Πατέρας.
Γι’ αυτό και θέλω να είστε ΠΑΝΤΑ πάνω στο πολύτιμό Μου στέμμα. Αυτή την λέξη ΠΑΝΤΑ,

δεν θέλω ποτέ να την ξεχάσετε.


«Παιδιά Μου, μην απελπίζεστε όταν κάνετε λάθη. Μπορεί ο Εωσφόρος να σας πειράξει στο σώμα. Αλλά η καρδιά σας, που είναι το πολύτιμό Μου πετράδι, δεν μπορεί να την πειράξει».

Τίποτα δεν Με τρομάζει, τίποτα δεν Με θλίβει, τίποτα δεν Με στενοχωρεί πολύ, όταν με τεχνάσματα φοβερά, προσπαθεί ο Εωσφόρος να σας ξεκολλήσει από το πολύτιμό Μου βασιλικό στέμμα. Και δεν Με φοβίζει και δεν Με τρομάζει, αν λερωθείτε από τις διάφορές σας ανθρώπινες αδυναμίες. Το μόνο που Με τρομάζει είναι, αν ο Εωσφόρος καταφέρει, όχι απλώς να σας βγάλει από εκεί, αλλά με τα πονηρά του τεχνάσματα, να σας χτυπήσει και να σπάσει αυτό το πολύτιμο πετράδι.
Τότε πλέον, πως θα συγκολληθεί;

Εκείνο όμως, που πρέπει να ξέρετε και δεν πρέπει να φοβάστε είναι, αν κάποτε τα ανθρώπινά σας λάθη αμαυρώσουν το πολύτιμό Μου πετράδι, που είστε εσείς. Γιατί ξέρω ότι, αν εσείς ένα συγγνώμη και ένα δάκρυ αφήσετε πάνω στο πολύτιμό Μου πετράδι, αυτό θα καθαρίσει. Και θα έλθω Εγώ μετά, σαν Θεός και σαν Πατέρας δικός σας στοργικός, να σας καθαρίσω πλήρως με το Αίμα του Γιού Μου. Κι Εγώ μετά θα σας σκουπίσω από κάθε τι βρώμικο και αμαρτωλό.
Γι’ αυτό, μην φοβάστε όταν κάνετε λάθη! Μην απελπίζεστε, όταν κάνετε λάθη! Μην φεύγετε από την καρδιά Μου, όταν κάνετε λάθη! Δεν μπορεί ο Εωσφόρος εύκολα να σας κερδίσει! Μπορεί το σώμα σας να το πειράξει, μπορεί να σας βασανίσει, αλλά την καρδιά σας, που είναι το πολύτιμό Μου πετράδι, αυτό δεν μπορεί εύκολα να το πειράξει, εκτός αν εσείς παραδοθείτε στη δικιά του αγκαλιά, στα δικά του χέρια.