Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

“Να, η δημιουργία Μου! Να ο παράδεισός Μου! Ελάτε μαζί να τον απολαύσουμε!”.



...Σας κάνει συνιδιοκτήτες. Σας κάνει συνοικούντες του παραδείσου, για να ζείτε μαζί με τον Γιο του Θεού μέσα στην άφατη χαρά του ουράνιου Βασιλείου». «Θα δώσω τον Γιό μου σε καρδιές τρυφερές, που θα Τον αγαπήσουν σαν δικό τους Γιό και Θεό τους»«Παιδιά μου, όσοι θα με ακούσετε απλά,
εγώ θα σας χαρίσω το μεγαλύτερο δώρο. Θα σας δώσω Αυτόν που κρατώ στην αγκαλιά μου. Φτάνει να σας δω, να μου σηκώνετε τα χέρια και να μου ζητάτε τον Γιό μου. -Ποια μάνα δεν θα δώσει τον γιό της, το κοριτσάκι της, σε μια άλλη μάνα, σε μια άλλη γυναίκα, που θα σηκώσει τα χέρια της και θα ζητήσει να αγκαλιάσει, έστω και για λίγο τον θησαυρό της;-Ποια μάνα δεν θα χαρεί, όταν δει μια άλλη γυναίκα, να σηκώνει και να φιλά γλυκά και τρυφερά το παιδί της;Το ίδιο θα κάνω κι εγώ σε όποια μάνα, σε όποια ψυχή, θα δω στο βλέμμα της τηννοσταλγία της, να σηκώσει τον Γιό μου με μητρική αγάπη. Τότε εγώ θα της χαρίσω τον μονάκριβό μου θησαυρό.


Δεν θα μπορέσω όμως ποτέ να δώσω τον Γιό μου, τον πληγωμένο μου Βασιλιά, σε χέρια που θα Τον πικράνουν πιο πολύ. -Θα το κάνατε εσείς στο δικό σας το παιδί;-Θα μπορούσατε εσείς, να δίνατε το δικό σας το παιδί σε χέρια, που θα ξέρατε ότι θα το πληγώσουν και θα το κάνουν να κλαίει και να υποφέρει;-Όχι.-Τότε, πως μπορώ να το κάνω εγώ στον μονάκριβό μου θησαυρό και ιδιαίτερα τώρα που ξέρω, ότι σε λίγο έρχεται ξανά ο δεύτερος μεγάλος Του διωγμός;Θα Τον δώσω μόνο σε χέρια γλυκά, σε καρδιές τρυφερές, σε ψυχές στοργικές, που θα αγαπήσουν τον Γιό μου, σαν δικό τους Γιό.Θα Τον δώσω σ’ εκείνες τις καρδιές, που θα Τον φωνάζουν, όπως κι εγώ:«Γλυκέ Γιέ μου και Θεέ μου, Βασιλιά μου, Ουρανέ μου, Ανάσα και Αναπνοή μου». Θα Τον δώσω σ’ εκείνες τις ψυχές που θα Τον λατρέψουν, όπως Τον λατρεύω εγώ. Που θα Τον αγαπήσουν, όπως Τον αγάπησα εγώ. Ακόμα και μέχρι τώρα, που βρίσκομαι στον ουρανό και κατεβαίνω στη γη, δεν περνάει λεπτό, που να μην θυμηθώ τον Γιό μου. Ούτε στον ουρανό μπορώ να σταματήσω να Τον θυμάμαι, αλλά ούτε και στη γη, όταν περπατώ ανάμεσά σας, για να στηρίξω τα παιδιά του Γιού μου». «Εγώ είμαι η μοναδική σας Μανούλα, που δεν σας αποχωρίζομαι ποτέ»«Όταν ακούσω αυτή την λέξη «Υιέ μου», μπορώ να μην συγκινηθώ;Όταν ακούω το όνομα του Γιού μου, «Ιησού μου, Ιησού μου, Ιησού μου», να το προφέρουν τόσο τρυφερά, στοργικά, ερωτικά και να φτάνει στα δικά μου μητρικά στήθη, είτε είμαι στον ουρανό, είτε βρίσκομαι στη γη, μπορώ να μην συγκινηθώ;Όπου και αν βρεθώ, αν τα πνευματικά μου αυτιά, πιάσουν αυτή τη λέξη να προφέρεται γλυκά μέσα από μια ταπεινή ψυχή γονατισμένη, να ζητάει το έλεος νοσταλγικά του Γιού μου, τότε δεν μπορώ, παρά να βρεθώ δίπλα της αμέσως, να την αγκαλιάσω και να την σφίξω μέσα στην καρδιά μου και να πω στον Γιό μου:«Γιέ μου, μην σταματήσεις να προστατεύεις, μην πάψεις να σκεπάζεις τη ψυχή αυτή, που Σ’ αγαπά». Ποτέ ο Γιός μου δεν μου αρνήθηκε τίποτα. Ούτε τώρα θα μου αρνηθεί. Ούτε τώρα που εσείς θα αποφασίσετε να αλλάξετε ζωή και να κάνετε ένα καινούργιο ξεκίνημα.Ένα ξεκίνημα, που σαν μοναδικό στόχο στη ζωή σας θα έχετε ένα: Να αγαπάτε τον Γιό μου!«Εγώ είμαι η Μαριάμ, η Βασίλισσα ουρανού και γης», βροντοφωνάζει η Κυρία των Αγγέλων. «Εγώ είμαι η μοναδική σας Μανούλα, που δεν σας αποχωρίζομαι ποτέ. Εγώ είμαι Εκείνη, που όσα λάθη και αν κάνετε, δεν μπορώ, παρά να είμαι πάντα δίπλα σας, να σας σκεπάζω. Να κλαίω στο κλάμα σας. Να χαίρομαι στη χαρά σας. Να σας σκεπάζω τα βράδια, για να μην κρυώσετε. 12Και θα σκεπάζω τη ψυχή σας, για να μην πληγωθεί από τον σατανά. Εγώ είμαι η μοναδική σας Μανούλα. Αφήστε μου με εμπιστοσύνη τα χέρια σας, το μυαλό σας, τη καρδιά σας, τη ζωή σας, την ύπαρξή σας, για να σας οδηγήσω στον ουράνιό μας Πατέρα».

**********************************************

Η Κυρία των Αγγέλων, σας λατρεύει. -Το έχετε καταλάβει;-Έχετε καταλάβει, ότι η Κυρία των Αγγέλων θέλει να σας μιλάει κάθε λίγο και λιγάκι προσωπικά μέσα στη δική σας την καρδιά;-Έχετε νιώσει, ότι κι εσείς θέλει να Της μιλάτε;-Έχετε καταλάβει με πόση αγωνία θέλει να ακούει τηνδική σας την φωνή, την φωνή των παιδιών της;-Ξέρετε πόση χαρά έχει, όταν γονατίζετε και φωνάζετε «Μαμά, άκουσέ με»;Κι Εκείνη σας απαντά: «Σ’ ακούω, κοριτσάκι μου, σ’ ακούω, γιέ μου». -Έχετε νιώσει πόσο κοντά σας είναι, που ποτέ δεν μπορεί να σας αποχωριστεί;-Αν το ξέρετε, τότε γιατί αφήνετε την καρδιά σας να απομακρύνετε από Εκείνη;-Γιατί αφήνετε την ψυχή σας να φεύγει μακριά από τον Γιό της;-Γιατί αφήνετε όλη σας την ύπαρξη, να δοξάζει με λάθος τρόπο τον Δημιουργό της, υπακούοντας στα στυγνά παραγγέλματα, που βάζει μέσα στον νου σας ο σατανάς, πειθαναγκάζοντας το σώμα σας, να απολαύσει όλα τα κακά που υπάρχουν στον κόσμο;Στο χέρι σας είναι σήμερα να αλλάξετε ζωή. Στο χέρι σας είναι σήμερα με ένα γλυκό φιλί, που θα αφήσετε στην καρδιά της μοναδικής Μάνας του ουρανού και της γης, της δικιάς μας Μαμάς, να αλλάξετε ζωή. Αφήστε της, εκτός από τον πόνο σας, τη θλίψη σας και τα προβλήματά σας, το πιο ωραίο δώρο: Την μοναδική σας λαχτάρα που έχετε, νοσταλγικά να αγαπήσετε τον Γιό της. Αυτό σήμερα ας γίνει η απαρχή για μια καινούργια ζωή. Τότε θα δείτε πόσο θα αλλάξει η ζωή σας.Εύχομαι, σ’ αυτούς τους Χαιρετισμούς η ζωή σας να αλλάξει. Να νιώσετε ότι δεν είσαστε μόνες. Αλλά έχουμε μια Μαμά πολύ γλυκιά, πολύ στοργική, πολύ τρυφερή! Δικιά μας Μαμά! Τελείως δικιά μας Μαμά, που Αυτή θα σας κατευθύνει στο καλό και στην αρετή. Εύχομαι ο Θεός όλους να σας ευλογεί! Αμήν.