Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ


Αποφθεγματικοί λόγοι Γέροντος Ιερωνύμου της Αίγινας

Έχε υπομονήν και ο Θεός θα βοηθήσει.Ο Θεός μας αγαπάει πολύ και ό,τι δίδει,είναι δια το καλόν μας.Εμένα ο Θεός,μου επέτρεψε,να μου κοπεί το χέρι.Δεν το χρειαζόμουνα.Ο Θεός ξέρει,τι κάνει.Καλύτερα με το ένα χέρι στον Παράδεισο,παρά και με τα δυο στην κόλαση.Μια φορά,δεν είπα στον Θεό,,,Θεέ μου διατί;,,,Ο Θεός με αγαπάει και γνωρίζει το συμφέρον μου.Τον ευχαριστώ πάντων ένεκεν και Τον δοξάζω.Και συ να τον ευχαριστείς.Ο πόνος είναι δώρο Θεού.Πολλοί γνωρίζουν τον Θεό,μετά από έναν δυνατόν και βαρύ πόνον.Ένας μοναχός εις το Άγιον Όρος έκλαιγε και οδυρόταν,επειδή δεν τον ξέχασε ο Θεός και δεν του έστελνε θλίψεις.Κι εμείς να διαμαρτρόμαστε και να γογγύζουμε,όταν μας έλθει η παραμικρά θλίψις;Πρέπει να υπομένουμε και να παρακαλούμε τον Θεό,να μη μας εγκαταλείψει.Την χωή μας,να την αναθέτουμε στον Θεό και,όπως θέλει Εκείνος,ας γίνει.Διότι δεν θέλει την απώλεια του ανθρώπου,αλλά την σωτηρίαν.Η απελπισία είναι και απιστία.Εκείνος που πιστεύει αληθινά στον Θεόν,δεν απελπίζεται ποτέ.Απελπίζεσαι,διότι δεν πιστεύεις αληθινά,δεν πιστεύεις στην δύναμήν Του,που κυβερνά τα πάντα.Η υπερβολική λύπη και απελπισία είναι του πειρασμού.Εγώ,όταν ήμουν στην Κωνσταντινούπολιν και μου έλεγαν,να φύγω,δεν ήθελα,ούτε να τ' ακούσω,προτιμούσα,να με σκότωναν.Με παρηγορούσε όμως η σκέψις,ότι, ίσως έτσι ήθελε ο Θεός.Κι αφού αναγκάσθηκα,να φύγω,μετά από καιρόν έμαθα,ότι πολλους από αυτούς που έμειναν εκεί,τους σκότωσαν οι Τούρκοι.Πάντα να λες,,,Γεννηθήτω το θελημά σου.

Αγίου Γέροντος Ιερωνύμου της Αίγινας