Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Σβήσε μου τα λάθη



Χαρά γλυκιά, να Σε κοιτώ βαθιά
στη στοργική σου γαλανή ματιά
που μου θυμίζει θάλασσα πλατιά
ω λατρεμένε, γλυκέ μας Βασιλιά.
* * *
Χάνεται ο πόνος στη στιγμή,

κι εξαφανίζεται η θλίψη,
γιατί γαλήνη θεϊκή
στην άγια Σου γλυκιά μορφή με πλημμυρίζει.
* * *
Θλίψη για τα λάθη μου,
συγνώμη πηγάζει από τα πάθη Σου
Τ’ ακάνθινο στεφάνι, τα καρφιά,
που μου φωνάζουν όλα μυστικά
πόσο πολύ η καρδιά Σου μ’ αγαπά.
* * *
Τα λάθη, Ιησού μου, ο ταπεινός
αφήνω με τη συγνώμη μου εδώ
στης ευσπλαχνίας Σου τη θάλασσα, γλυκό μου Φως!
* * *
Στ’ απύθμενα βάθη της να πάνε
εκεί που το έλεος και η αγάπη συναντιέται
και θα φωνάζω σ’ όλους, σ’ όσους Σε ζητάνε,
πόσο είσαι Συ για μας άπειρα ευσπλαχνικός.
* * *
Αγάπη, σαν τη πλατιά ωραία γαλάζια θάλασσα,
σβήσε μου τα λάθη,

η καρδιά μου με πόνο στο ζητά.