Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Η πίκρα του Θεού Πατέρα.Κήρυγμα του π.Ελπιδίου


Πριν πω το «Δι’ ευχών», ήθελα να σας πω μερικά πραγματάκια. Ή μάλλον θα μας πει Εκείνος από ψηλά μερικά πραγματάκια. Πρώτα απ’ όλα οι Άγιοι, μας ενημερώνουν ότι η έναρξη του κακού ξεκίνησε. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν μαρτυρίες από νέους και νέες, από μικρούς και από μεγάλους, ότι το κακό ξεκίνησε. Αλλά το πιο σημαντικό δεν είναι να το λένε παιδιά. Το πιο σημαντικό είναι όταν το λέει ο ίδιος ο Ουρανός.
Ο Ουρανός λέει μία φράση: κάνει την Μητρική Του καρδιά πέτρα, για να συμβούν αυτά που πρέπει να συμβούν. Να επιτρέψει αυτά που πρέπει να γίνουν, για το καλό πάλι των παιδιών Του. Γιατί; Επειδή αντί να προτιμήσουν την καρδιά Του, βγήκαν έξω από την καρδιά Του και τώρα ο σατανάς τους έχει εύκολη λεία.
Σήμερα δεν θα πω άλλα λόγια.
Θα σας διαβάσω μόνο την πίκρα Του.
Θα σας την δώσω να την διαβάσετε.
Θα σας την δώσω να την μεταφέρετε.
Θα σας την δώσω, για να μην την ξεχάσετε.
Εκείνος θέλησε να τα μάθετε κι εσείς να τα μεταφέρετε.


Ακούστε τα γεμάτο πόνο, λόγια του Θεού Πατέρα μας

Η πίκρα του Θεού Πατέρα μας
Λόγια Αγάπης σταλμένα από τον Θεό Πατέρα
προς όλα τα δικά Του παιδιά που αγωνίζονται στη γη. 

Με πολύ πόνο κατεβάζω τα μάτια Μου στη γη, για να αντικρίσω τα παιδιά Μου, μα πολύ λίγα είναι αυτά που Με κοιτούν στα μάτια και Μου λένε, είμαστε εδώ Πατέρα Μου εμείς, και λαχταρούμε ένα σου χάδι, μια πατρική αγκαλιά, ένα φιλί δικό Σου.
Λίγα είναι τα παιδιά, που θέλουν να ενωθούν με Μένα. Που θέλουν να μπουν στην καρδιά Μου και ανοίγουν τη δική τους για να Με κλείσουν και αυτοί στοργικά. Τα υπόλοιπα, ποτέ δεν σηκώνουν το βλέμμα τους ψηλά. Παραδομένοι σε σαρκικές απολαύσεις και αναζητήσεις, τρέχουν να βρουν γήινες χαρές, να περάσουν τον χρόνο τους.
Έχει καταφέρει να τους πείσει ο σατανάς, πως δεν υπάρχω, πως δεν τους έχω ανάγκη και δεν Με έχουν και αυτοί, ή στην καλύτερη περίπτωση, αν αφιερώσουν πέντε λεπτά τη μέρα για να πουν ένα πάτερ ημών, σύντομα και δίχως καν να στείλουν την καρδιά τους στον ουρανό, έχουν κάνει το καθήκον τους προς Εμένα και μπορούν ασυνείδητα και απροκάλυπτα να συνεχίσουν τον τρόπο που ζουν.

Ο σατανάς πικραίνει το Θεό λέγοντας Του

Μα πάλι έχει κερδίσει ο σατανάς αφού Μου λέει: (Ακούστε τι του λέει ο σατανάς!)
·  Αυτοί είναι δικοί μου. Η μέρα που τους χάρισες, έχει 24 ώρες και τις περισσότερες από αυτές, τις αφιερώνουν σε μένα, ζώντας αχαλίνωτα, δίχως φραγμούς, με κρίσεις, άγχος και προχειρότητα…
· Δεν με πειράζει να σου αφιερώσουν πέντε λεπτά, για να σου πουν κάτι που ούτε το πιστεύουν. Σου λένε πως είσαι ο Πατέρας τους που ζεις στον ουρανό. Μα αν το πίστευαν θα σε αναζητούσαν όλη την ημέρα, να τους ευλογήσεις και να τους διδάξεις το θέλημα σου. Σου ζητούν να γίνει το θέλημα σου όπως στον ουρανό έτσι και στη γη, μα οι ίδιοι κάνουν καθημερινά ότι τους ψιθυρίσω εγώ στ’ αυτί ή ότι τους κάνω να θελήσουν μέσα από τις επιθυμίες που βάζω στην καρδιά τους. Σου ζητούν τον καθημερινό άρτο και αυτό είναι το μόνο που πραγματικά θέλουν από σένα. Να τους δώσεις ότι χρειαστούν για να ζήσουν και να συνεχίσουν να με δοξάζουν. Αυτό μάλιστα το απαιτούν και αν δεν τους το δώσεις τότε σε αναθεματίζουν. Μετά σου ζητούν να τους συγχωρήσεις όπως συγχωρούν και αυτοί τους αδελφούς τους, δηλαδή καθόλου. Ακόμη και αν εσύ ήθελες να φανείς ευσπλαχνικός, αφού αυτοί δεν είναι στους άλλους, δεν έχεις το δικαίωμα να το κάνεις, αφού τους είπες να λένε, αν το κάνουν αυτοί, να το κάνεις και εσύ. Και τέλος, σου ζητούν να μην επιτρέψεις να πέσουν σε πειρασμό, αλλά να τους φυλάξεις από μένα,την στιγμή που οι ίδιοι με κρατούν τόσο σφιχτά και δεν με αφήνουν να φύγω. 

Οι ίδιοι μου επιτρέπουν να μπαίνω στα σπίτια τους και μου έχουν αφιερώσει την πιο περίοπτη και ωραιότερη θέση του σπιτιού τους και από κει, με υποδέχονται καθημερινά και αφήνουν τις αισθήσεις τους να πλημμυρίζουν από τις δαιμονικές μου διαβολές. Έτσι περνάει στο είναι της ψυχής τους, το δικό μου θέλημα, το μίσος, η πορνεία, η φιληδονία, η φιλοδοξία, η ζήλεια, η εκδικητικότητα, η ανωμαλία και όλα όσα είναι ενάντια στο θέλημα σου.
· Τι έχεις καταφέρει εσύ με την αγάπη σου Θεέ; Συγκίνησες έστω και ένα σου παιδί; Ακόμη και αυτοί που λένε πως σε λατρεύουν, εύκολα πέφτουν μόλις τους δοκιμάσω. Μόνο όταν επικαλούνται τους δικούς σου καταραμένους, (εννοεί ο σατανάς τους αγίους του Θεού) που όσο έζησαν στη γη, μέσα στον δικό σου έρωτα, με έδιωχναν μακριά και όσοι φωνάζουν τους ανόητους υπηρέτες σου, (εννοεί εδώ τους αγγέλους) αυτούς που δεν κατάλαβαν πως αν με ακολουθούσαν θα είχαν όλο τον κόσμο δικό τους, μόνο άκουσαν την βροντερή φωνή, του τρισκατάρατου Μιχαήλ και έμειναν πίσω κοντά του,σαν σκλάβοι να σε υπηρετούν και όχι ελεύθεροι μέσα στην δόξα και την ελευθερία που αποκτάει κάποιος μακριά σου. Πάρε ζητιάνε τα ψίχουλά σου. Αφού και αυτά τα ψίχουλα που σου δίνουν, στα δίνουν με τόσο απαξιωτικό τρόπο, που σε καρφώνουν στην καρδιά, αντί να σε ευφράνουν. Άκου τα ψεύτικα λόγια κοροϊδίας που βιαστικά σου λένε και αποφάσισε επιτέλους να τους αφήσεις να χαθούν, αφού αυτοί πρώτοι σε έχουν παρατήσει.

«Ενώ είστε οι θησαυροί Μου,
αφιερώνετε την καρδιά σας σε αυτόν που σας φθονεί»

Αχ παιδιά Μου, πόσο πονάει η καρδιά Μου σαν ακούω αυτά τα σατανικά λόγια, που όμως κρύβουν πολλές αλήθειες. Τότε πραγματικά σαν πληγωμένος ζητιάνος, ψάχνω να βρω έστω και μια καρδιά που καίγεται από αγάπη για Μένα και σαν την βρω της λέω: Δεν Με νοιάζουν τα λάθη σου παιδί Μου, όλα σου τα συγχωρώ, φτάνει μόνο να νιώθω πως η καρδιά σου μόνο για Μένα χτυπά. Μόνο Εμένα λατρεύει και ποθεί. Κρύψε Με εκεί, σαν παιδική μανούλα και άφησε και Μένα σαν μάνα να σε κρατώ σφιχτά. Δώσε μου απλά την καρδούλα σου και Εγώ θα σου τα δώσω όλα.  
Πράγματι, σας έδωσα τα πάντα. Όλη την κτίση Μου, στα πόδια σας μπροστά. Εσείς να είστε οι κυρίαρχοι, αφού εσείς είστε τα παιδιά Μου. Τα σπλάχνα Μου. Οι άγγελοί Μου. Μα δεν σας ετοίμασα μόνο αυτά. Μετά τον προσωρινό θάνατο σας, σας περιμένει η αληθινή σας πατρίδα. Η κληρονομιά σας. Το ουράνιο Μου βασίλειο, που εκεί σαν δικά Μου παιδιά, άγγελοι θα σας υπηρετούν και με ολόλευκα φωτεινά ενδύματα θα ντύσουν την ψυχή σας και θα σας φέρουν στον θρόνο Μου μπροστά, να δείτε την δόξα Μου και να την μοιραστούμε.
Και σεις τι κάνετε θησαυροί Μου; Με διώχνετε με τον πιο εξευτελιστικό τρόπο και αφιερώνετε την καρδιά σας σε αυτόν που σας φθονεί και ζητάει την ψυχή σας, για να την ρίξει εκεί που ο ίδιος βασιλεύει. Στο αιώνιο πυρ, να φλέγεται, και έτσι πιο πολύ να Με πικραίνει.
Εγώ ο Άναρχος και Ισχυρός, γίνομαι ο πιο ανίσχυρος και τελευταίος. Βλέπω τα παιδιά Μου να χάνονται το ένα πίσω από το άλλο και δεν έχω το δικαίωμα να τα βοηθήσω, αφού άλλον κρατάνε αγκαλιά.
Νομίζετε πως είστε δυνατοί, πως εξουσιάζετε τα πάντα, επειδή έτσι σας έπεισε, μα σαν αφήσω λίγο να ξεχυθεί η οργή Μου και δείτε γύρω σας την φύση να επαναστατεί, τότε ανίσχυροι Εμένα φωνάζετε για να σας σώσω.
Αν άφηνα τα μάτια σας να δουν τον σατανά να σας κρατά σφιχτά, θα έβγαινε η ψυχή σας από τον φόβο σας, μα επειδή δεν το επιτρέπω, εσείς οι ίδιοι παίρνετε τα παιδιά σας, ότι πολυτιμότερο έχετε και τα αφήνετε μπροστά στο θρόνο του, να τα διδάξει και εκείνος να τα κατευθύνει, μέσα από την τηλεόραση, και όποιο άλλο καμουφλαρισμένο σύγχρονο μέσω διαθέτει. Αν τον βλέπατε και σας ζητούσε να του χαρίσετε την ψυχή τη δική σας και όσων αγαπάτε, σίγουρα δε θα το κάνατε και αυτό το ξέρει. Γι’ αυτό φροντίζει μέσα από ευχάριστα διαβολικά τεχνάσματα να το καταφέρει. Και πραγματικά το έχει καταφέρει. 

Μπορεί να βασιλεύει στην καρδιά των παιδιών σας και να τα ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, την στιγμή που εσείς πιστεύετε πως είναι ασφαλή μέσα στο δωμάτιο τους. Μα στην πραγματικότητα είναι εκτεθειμένα, μέσα στους πιο πονηρούς και διεστραμμένους δρόμους που δικοί του σατανικοί άνθρωποι καιροφυλαχτούν για να τα παραπλανήσουν. Ακόμη και αν θέλουν να μιλήσουν στους δικούς τους φίλους και δικούς τους ανθρώπους, έχει καταφέρει να το κάνουν μέσα από τον δικό του ελεγχόμενο κόσμο.
Σας αφήνει ο σατανάς να πιστεύετε πως μπορείτε να λατρεύετε τον Θεό σας, μα παράλληλα να γεύεστε και ότι εκείνος σας προσφέρει. Δεν ζητάει την αποκλειστικότητα, γιατί ξέρει πως τότε θα χάσει, μα πολύ ύπουλα προσπαθεί να την κερδίσει. Και μήπως δεν το έχει καταφέρει; Αν αναλογιστείτε πως περνάτε την ημέρα σας θα καταλάβετε σε ποιον ανήκετε.

«Ψάξτε τον εαυτό σας
και σημειώστε τον χρόνο που Μου αφιερώνετε»

Σημειώστε σε ένα χαρτί τις ώρες που αφιερώνετε σε κείνον, ζώντας όπως σας έχει μάθει. Πόσες ώρες αφιερώνετε στα περιττά σχόλια και κρίσεις, πόσες ώρες σε διαβολικά ακούσματα, πόσο χρόνο σε γαστριμαργίες και βλαβερές ουσίες που κυριεύουν το σώμα και το κάνουν ανίσχυρο και ακυβέρνητο, έρμαιο στα σαρκικά πάθη και πόσες ατελείωτες ώρες μολύνει την ψυχή σας μέσα από τα μάτια σας, που παραδομένα στην τηλεόραση παρατηρούν καθετί βρώμικο και ανήθικο που σας φουσκώνει τον εγωισμό και την φιλοδοξία, προσπαθώντας να σας πείσει πως όλα επιτρέπονται και δεν χρειάζεται να ζεις με φραγμούς αν θέλεις να πετύχεις στην ζωή σου.
Σημειώστε επίσης και τις στιγμές που θα Με σκεφτείτε και θα Μου πείτε ένα λόγο και τι σας παρακινεί να το κάνετε αυτό.
Θα είναι ένα ευχαριστώ για όσα σας χαρίζω; Κι αν το πείτε, θα βγαίνει από την καρδιά σας, ή θα είναι τυπικό;
Θα είναι ένα σ’ αγαπώ; Κι αν το πείτε, θα το νιώθετε, ή θα το πείτε επειδή κάποιος σας έπεισε πως Μου αρέσει να το ακούω;
Θα είναι μια απλή προσευχή για να Μου δείξετε πως Με υπολογίζετε λιγάκι; Κι αυτό από τι; Μήπως από φόβο μην πάθετε κακό, ή χάσετε τελείως την επαφή μαζί Μου, ώστε όταν χρειαστείτε κάτι, να σας ακούσω; Ή θα είναι απλά μια ικεσία για κάτι που πιστεύετε πως οφείλω να σας δώσω σαν Πατέρας που Είμαι;
Προσέξτε μην σας πείσει ο σατανάς, πως οι ώρες που αφιερώνετε μιλώντας για Μένα, μου είναι απόλυτα αρεστές. Πολλοί από σας κρύβετε στην καρδιά σας ζήλιες και κρυφό εγωισμό και αυτά εκδηλώνονται με την ζωή σας, κάνοντας τα λόγια σας να μην είναι πιστευτά.
Κανείς δεν μπορεί να μιλάει για Μένα, τον Θεό της άπειρης Αγάπης, αν ο ίδιος δεν είναι αγάπη. Μα ακόμη, και η λατρεμένη Μου κόρη Μαριάμ, που είχε πολύ αγάπη και ευσπλαχνία για όλο τον κόσμο και Με γνώριζε καλά, ποτέ δεν μιλούσε για Μένα, παρά μόνο με το παράδειγμά της. Προτιμούσε να μιλάει σε Μένα. Και σεις παιδιά Μου, αν βλέπετε κάποιον να ισχυρίζεται, πως Με γνωρίζει και μιλάει για Μένα, αλλά κρύβει ζήλιες και εγωισμό, όχι απλά μην τον ακούσετε, μα απομακρυνθείτε από κοντά του, γιατί μόνο κακό και στεναχώριες μπορεί να σας φέρει στην καρδιά.
Ψάξτε λοιπόν τον εαυτό σας και σημειώστε τον χρόνο που Μου αφιερώνετε. Εγώ ήδη ξέρω το αποτέλεσμα, αφού το βιώνω καθημερινά. Αυτοί που θα εκπλαγούν θα είσαστε εσείς, όταν συγκρίνετε τις στιγμές που Μου ανήκουν με αυτές που αφιερώνετε ασυναίσθητα στο σατανά.  Τότε θα δείτε πως ζείτε και θα καταλάβετε σε ποιανού την αγκαλιά βρίσκεστε.  
Αν ζείτε σύμφωνα με το θέλημα Μου, τότε θα έχετε ειρήνη στην καρδιά σας γιατί θα βρίσκεστε μέσα στην αγκαλιά Μου. Αν όμως ζείτε μέσα σε ένα ψέμα, μέσα στην κακία και την ανηθικότητα, τότε θα έχετε άγχος στην καρδιά σας, γιατί θα ζείτε μέσα στην δική του δαιμονική αγκαλιά.
Εσείς αγαπημένα μου παιδιά, θα επιλέξετε αυτόν που θα κερδίσει την ψυχή σας. Σε αυτόν που θα παραδώσετε τις αισθήσεις σας, αυτός θα σας υποδεχτεί μια μέρα που θα αφήσετε την πρόσκαιρη αυτή ζωή. Αν αυτό που θα διαπιστώσετε σας καθησυχάσει, τότε συνεχίστε να ζείτε όπως ήδη κάνετε. Αν όμως σας προβληματίσει, τότε αλλάξτε συνήθειες. Βρείτε το κουράγιο να επιβληθείτε στον εαυτό σας αλλά και στα παιδιά σας, όπως θα το βρω και Εγώ.

«Όποιος αρνείται και διώχνει τον σατανά, έξω από την ζωή του, ομολογεί Εμένα και κερδίζει την χάρη και την ευλογία Μου»

Σαν στοργική μάνα και σαν Θεός της άπειρης Αγάπης και Ταπείνωσης, θα μπορούσα να αντέξω την ταπείνωση που Μου κάνετε καθημερινά, αφήνοντας τον σατανά να Με φωνάζει ζητιάνο της αγάπης σας, αφού πραγματικά Είμαι, μα τότε και εσείς οι δικές Μου εικόνες, θα γίνετε ασήμαντα και ανίσχυρα ζητιανάκια και θα σας καταστρέψει ο σατανάς. Αυτό δεν θα το αντέξει η βασιλική καρδιά Μου, γι’ αυτό θα γίνω ξανά ο δυνατός και ισχυρός Άρχοντας που Είμαι στ’ αλήθεια, για να γίνεται και σεις τα αρχοντόπουλά μου. Θα σας διεκδικήσω από τον σατανά και δεν θα τον αφήσω να κλέψει τις καρδιές σας.
Εκείνος, θέλει να σπείρει παντού τον όλεθρο, τον πανικό και την ερήμωση. Κι Εγώ θα τον αφήσω. Όμως, όσα παιδιά θα Με ομολογήσουν τώρα με θάρρος και θυσιαστική αγάπη, όχι μόνο θα τους προστατέψω, αλλά στις δύσκολες στιγμές θα ευλογηθούν πολύ.
Μια μεγάλη ομολογία για Μένα, είναι να βγάλετε από το σπιτικό και την ζωή σας, τον δικό του θρόνο. Την τηλεόραση. Μέσα από αυτή, κατάφερε να σας κερδίσει. Να σας κάνει να Με ξεχάσετε. Να σας χωρίσει από Μένα. Να ζείτε στα σπίτια που Εγώ με ευλογία σας χάρισα, δίχως να Με σκέπτεστε. Τώρα προσπαθεί να κάνει το ίδιο με τους δικούς σας ανθρώπους. Προσπαθεί να σας απομακρύνει, ακόμη και αν ζείτε μαζί. Προσπαθεί να διακόψει κάθε επικοινωνία μεταξύ σας.
Όσοι Με λατρεύουν και Μου αφιερώνουν τον χρόνο τους και την καρδιά τους, φαίνεται στα μάτια των δικών του, πως Εγώ τους απομάκρυνα από κείνους, αντί να σκεφτούν πως οι ίδιοι τους απομακρύνουν, αφού ζουν σύμφωνα με το θέλημα κάποιου άλλου. Δεν σκέφτονται πως τα δικά Μου παιδιά, φωτισμένα από το δικό Μου Άγιο Πνεύμα, αντιλαμβάνονται το κακό που προσπαθεί να κάνει ο σατανάς και γι’ αυτό επαναστατούν. Εγώ δεν χωρίζω κανένα. Επιτρέπω απλά να γίνεται αισθητή η διαφορά που υπάρχει, για να καταλάβετε το κακό και τη διχόνοια που προσπαθεί να σπείρει ο σατανάς. 
 Σας είπα πως είναι μια ομολογία να βγάλετε την τηλεόραση μέσα από τα σπίτια σας και την ζωή σας. Είναι στ’ αλήθεια τόσο δύσκολο; Ακούτε για τα έσχατα χρόνια της αποκάλυψης που έρχονται και μέσα σας λέτε πως δεν θα παραδώσετε τις ψυχές σας στον αντίχριστο, στον σατανά. Μα αν δεν έχετε τώρα την δύναμη να ομολογήσετε το Θεό σας, βγάζοντας τον σατανά έξω από το σπίτι σας και από την ζωή σας, κάτι που δεν σας κάνει να υποφέρετε στο σώμα, τότε πως θέλετε να πιστεύετε πως θα καταφέρετε μόνοι σας να αντέξετε όλα αυτά τα δεινά που έρχονται; Όση θέληση και αν έχετε δεν θα σταθεί αρκετή να σας κρατήσει πιστούς. Μόνο η δική μου χάρις, θα σας δυναμώσει, για να μην γίνετε αρνητές και χάσετε την ψυχή σας. Όμως η χάρις μου δεν μπορεί να έρθει, όσο κάποιος άλλος βασιλεύει στην καρδιά και στις αισθήσεις σας.
 
Αλήθεια θα έφτανε μόνο μια κίνηση απλή για να σας χαριστεί ο παράδεισος. Η ουράνια Μου βασιλεία. Αρκεί με πίστη και θάρρος να καταστρέψετε τον θρόνο του σατανά που έχετε χτίσει στο σπίτι που εγώ ευλόγησα για τον καθένα, βγάζοντας την τηλεόραση και ότι μέσω χρησιμοποιεί για να κυριαρχήσει στην ψυχή σας. Θα δείτε πόση ηρεμία και χάρη θα έρθει ξανά στα σπίτια που θα ξεριζώσουν από μέσα το κακό. Οι οικογένειες θα ενωθούν ξανά και θα έχουν πολύ χρόνο να περάσουν μεταξύ τους, με πολύ απλότητα και χαρά, στιγμές που ποτέ δεν έβρισκαν ελεύθερες για αυτούς που αγαπούν.
Όποιος αρνείται και διώχνει τον σατανά, έξω από την ζωή του, ομολογεί Εμένα και κερδίζει την χάρη και την ευλογία Μου. Μην τον αφήσετε να σας πείσει πως μπορείτε να ελέγξετε το τι θα δείτε και θα δεχτείτε στην καρδιά σας. Προσπαθεί απλά να κερδίσει χρόνο, παραμένοντας κοντά σας. Σας είπα πως δεν μπορείτε να υπηρετείτε δυο κυρίους, γιατί πολύ γρήγορα τον έναν θα μισήσετε και θα αρνηθείτε, όπως και γίνεται.

Επίλογος

Σας αφήνω, μόνοι σας να επιλέξετε τον κύριο που θα λατρέψετε. Όμως να ξέρετε, πως όποιο δρόμο ακολουθήσετε, αυτόν θα έχετε επιλέξει και για τα παιδιά σας. Αυτά είναι αδύναμα να ακολουθήσουν έναν διαφορετικό δρόμο. Τα παιδιά πάντα κρύβονται στην αγκαλιά των γονιών τους, αφού αυτούς εμπιστεύονται. Εσείς όμως καλείστε να φροντίσετε για την ασφάλεια και την ψυχή τους. Μην φροντίζετε μόνο το σώμα τους, αφήνοντας ακάλυπτη την ψυχή τους, όπως κάνετε ασυναίσθητα με τη δική σας.
Και σεις αγαπημένα, αφιερωμένα Μου παιδιά, μείνετε κρυμμένα μέσα στην καρδιά Μου. Εκεί κανείς δεν θα μπορεί να σας πειράξει. Εγώ ο ίδιος θα σας προστατέψω. Θα στείλω τους αγγέλους Μου να σας υπηρετούν και να σας κατευθύνουν. Μιλήστε στους αγαπημένους σας και σε όσους Εγώ σας εμπιστεύτηκα, και πείτε τους ποιο είναι το άγιο θέλημα Μου. Αν σας ακούσουν θα  σωθούν μαζί σας. Αν όμως δεν θελήσουν να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας, αφήστε τους να περάσουν μέσα από τον δύσκολο δρόμο της ταπείνωσης, της θλίψης και του πόνου που τους έχει ετοιμάσει ο σατανάς. Εγώ απλά θα το επιτρέψω.
Μα μην σταματήσετε λεπτό να προσεύχεστε γι’ αυτούς γονατιστοί μέσα στην καρδιά Μου. Και τότε Εγώ, θα έχω το δικαίωμα, την τελευταία στιγμή που ο σατανάς θα τους έχει εξασθενίσει και θα πιστεύει πως τους κέρδισε, να τους τραβήξω από την αγκαλιά του και να διεκδικήσω και πάλι την ψυχή τους. Σας αγαπώ και σας λατρεύω με μητρικό έρωτα παιδιά Μου, μα μην ξεχνάτε πως η κόλαση είναι γεμάτη από δικές Μου εικόνες, που δεν Με άφησαν με την ζωή τους να τους σώσω και έφυγαν για πάντα από την αγκαλιά Μου. Το έλεός Μου είναι μεγάλο, μα το ίδιο και η δικαιοσύνη Μου. Μείνετε στην καρδιά Μου και Εγώ στην δική σας.

                  Με αγάπη,
ο πικραμένος και ευσπλαχνικός Πατέρας σας.

Κήρυγμα πατρός Ελπιδίου