Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Μόνο Εσένα



Μόνο Εσένα, Ιησού μου, αγαπώ
θέλω και πάλι να Σου πω,
μόνο Εσένα απέραντα λατρεύω
γλυκό μου Φως, λαχτάρα σ’ έχω.

* * *
Νύχτα μέρα τ’ όνομά Σου
στην καρδιά μου, φως μου έχω
μόνο Εσένα αγαπώ,
πολλές φορές θα σου το πω.
* * *
Μοιάζεις δροσερή πηγή
Ιησού Βασιλιά, που την ψυχή
με το γάργαρο νερό δροσίζεις
και ανέκφραστη χαρά χαρίζεις.
* * *
Μόνο Εσένα αγαπώ,
λατρεύω και ποθώ,
σαν το μικρό, πολύ μικρό παιδί,
που στη καρδούλα της μαμάς του
μένει ξένοιαστο, γλυκά να κοιμηθεί.
* * *
Μόνο εσένα αγαπώ πολύ,
μόνο Εσένα,
Ιησού, γλυκέ Πατέρα,

τρυφερά, γλυκά, πολύ, πάρα πολύ!