Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Τα πέντε δώρα του ουράνιου Πατέρα στα παιδιά Του


Πρόλογος

-Γιατί νομίζετε ότι ήρθατε σήμερα στην Εκκλησία;
-Τι ήρθατε να κάνετε;
-Τι ήρθατε να πάρετε;
-Τι ήρθατε να κερδίσετε;
-Τι νομίζετε επικρατεί την ώρα που η μάνα κρατά το βρέφος στην αγκαλιά της;
Απόλυτη ησυχία. Απόλυτη γαλήνη. Απόλυτη ειρήνη.
-Γιατί;

Γιατί είναι η μόνη η στιγμή που το χτυποκάρδι της μάνας ενώνεται με το χτυποκάρδι του μωρού. Είναι η απόλυτη ειρήνη. Η απόλυτη χαρά. Η απόλυτη ευτυχία.
Αυτά τα αισθήματα επικρατούν την ώρα εκείνη που το βρέφος βρίσκεται ακριβώς μέσα στην αγκαλιά της μάνας του. Και για να είμαι πιο ακριβής, όχι στην αγκαλιά της απλώς, αλλά στην καρδιά της. Γιατί η θέση, το βασίλειο, ενός παιδιού είναι η καρδιά της μάνας του. Η καρδιά της μάνας του είναι ο θρόνος ενός βρέφους.

«Εγώ Είμαι ό,τι πιο γλυκό και ασφαλές αναζητάτε.
Κι εσείς, παιδιά Μου, είσαστε ό,τι πιο ωραίο έχω, για να Μου δίνει χαρά και ευτυχία»

Κι εσείς εδώ που ήρθατε στην Εκκλησία, που νομίζετε ότι βρίσκεστε;
Ακριβώς στον θρόνο της καρδιάς του Θεού. Γιατί σαν μικρά παιδιά ήρθατε να μπείτε μέσα στην αγκαλιά Του. Κι εκεί να ομολόγησε απλά σαν παιδιά, ότι Αυτός είναι ο Πατέρας και η Μάνα σας. Εσείς είσαστε τα δικά Του τα μωρά. Εσείς είσαστε τα δικά Του τα παιδιά.
-Τι προσδοκείτε από αυτόν τον δεσμό;
-Τι περιμένετε να πάρετε από αυτόν τον ερχομό;
Ό,τι παίρνει ακριβώς ένα μωρό από την καρδιά της μάνας του:
Την τρυφερότητα, την στοργή και την απόλυτη προστασία.
Εκεί χάνεται ένα παιδί στην αγκαλιά της μάνας του.
Εκεί είναι η ευτυχία του και το βασίλειό του.
Εκεί είναι το βασίλειο το δικό σας, της καθεμιάς και του καθενός, που σαν αγοράκι και σαν κοριτσάκι αναζητάει την πιο τρυφερή, στοργική, ασφαλή προστατευτική καρδιά.
Και αυτή η καρδιά είναι μια και μοναδική. Είναι μια,  του Θεού Πατέρα στο κάθε Του παιδί . 
Γι’ αυτό πάντοτε φωνάζει ο Θεός μέσα από την Εκκλησία, μέσα από τους κήρυκές Του, μέσα από τον λόγο Του, ότι Εγώ παιδιά Μου, Είμαι ο Πατέρας σας, αλλά και η Μάνα σας. Εγώ Είμαι η τρυφερή στοργή σας. Εγώ Είμαι ό,τι πιο γλυκό και ασφαλές αναζητάτε.
Εσείς, για Μένα, λέει ο Θεός Πατέρας, είσαστε ό,τι πιο ευτυχισμένο μπορώ να έχω μέσα στην καρδιά Μου. Έκανα όλο τον κόσμο. Δημιούργησα αυτό το υπέροχο στερέωμα, που ακόμα οι επιστήμονες ψάχνουν να το αναλύσουν. Ψάχνουν να βρουν την άκρη του σύμπαντος. Ψάχνουν να βρουν τα μυστήρια του σύμπαντος και πάντοτε αναρωτιούνται:
«Μα τελικά, τι σοφία υπάρχει σ’ αυτό το ανεκτίμητο δημιούργημα;».
Κι όμως, όλο αυτό το δημιούργημα δεν είναι τίποτα, μπροστά στην αγάπη που Μου δίνει ένα παιδί από σας. Μπροστά στη λατρεία που μπορεί να Μου προσφέρει ένα μωρό σαν κι εσάς.
Ποια είναι η μεγαλύτερη χαρά της μάνας;
Ρωτήστε την πιο πλούσια μάνα του κόσμου, που έχει χρήματα, χρυσάφια, κτήματα, τα πάντα. Αλλά όμως, ποιος είναι ο θησαυρός της; Η δημιουργία της; Ή το μωρό της;
-Το μωρό της.
Τότε, πως μπορείτε εσείς να έχετε μεγαλύτερη αγάπη στο μωρό σας, απ’ ότι Εγώ σαν Θεός Πατέρας στον καθένα από σας;
Γι’ αυτό, σας θέλω πάντοτε μέσα στην καρδιά Μου, για να μιλάμε εκεί ερωτικά και γλυκά, όπως ξέρει να μιλάει μια μάνα στο μωρό της. Εκεί σας αναζητώ συνέχεια για να σας μιλώ συνέχεια και να σας λέω, πως είσαστε τα λατρεμένα Μου παιδιά.Ό,τι πιο ωραίο έχω για να Μου δίνει χαρά και ευτυχία.

«Βλέπω τις πτώσεις σας, όπως μια μάνα βλέπει το παιδί της να πέφτει και να σηκώνετε.
Μα σας καμαρώνω για τον αγώνα που κάνετε, να σταθείτε πάλι όρθιοι»

Βλέπω τα λάθη σας. Μα τα βλέπω σαν τα παιδικά λάθη. Βλέπω τις πτώσεις σας. Μα τις βλέπω, όπως μια μάνα που βλέπει το παιδί της να πέφτει. Βλέπω τις αστοχίες σας. Μα πάλι σας καμαρώνω για τον αγώνα που κάνετε, να σταθείτε πάλι όρθιοι, όπως ένα παιδί που πέφτει και σηκώνεται και πάλι ξαναπερπατάει και έρχεται να κρατήσει από το χέρι τη μαμά του και σίγουρο πλέον να βαδίσει τον δρόμο της ζωής του.

Εγώ δεν Είμαι απλά ο Πατέρας σας, λέει ο Θεός. Είμαι η πιο τρυφερή Μαμά σας.
-Πέστε μου, ποια μαμά έδιωξε το μωρό της;
-Ποια τρυφερή μαμά μπόρεσε να κάνει την καρδιά της πέτρα και να σκοτώσει το μωρό της;
-Ποια μαμά;
-Καμιά.
Το ίδιο κι Εγώ.

Το μόνο που δεν θέλω είναι να σας πληγώνουν. Δεν θέλω να στεναχωριέστε. Δεν θέλω να θλίβεστε. Δεν θέλω να πονάτε. Γι’ αυτό και ο πόνος ο δικός Μου, η θλίψη η δικιά Μου, είναι η ώρα εκείνη, που εσείς φεύγετε μέσα από την αγκαλιά Μου και κάποιος άλλος αναλαμβάνει να σας κακοποιήσει και να σας κάνει να υποφέρετε, να θλίβεστε και να πονέσετε. Και αυτός είναι ο Εωσφόρος. Είναι ο αιώνιος ζηλότυπος και ζηλόφθονος του θρόνου του Γιού Μου.
Γι’ αυτό, δεν μπόρεσε ποτέ να καταλάβει, αυτό το μεγαλείο του έρωτα, που έχω Εγώ σαν Πατέρας στον μονογενή Μου Υιό. Αλλά αυτό τον μονογενή Μου Υιό, Τον έστειλα στη γη πάλι για σας, για να σας δείξω μέσα από την υπέρτατή Του σταυρική θυσία, πόσο σας λατρεύω εσάς, τις δικές Μου εικόνες. Αλλά και πόσο λυπούμε, όταν χάνεστε από κοντά Μου και γίνεστε χαμένες εικόνες.

«Να προετοιμάζεστε την Σαρακοστή για την υποδοχή του πληγωμένου σας Βασιλιά»

Γι’ αυτό, Εγώ θέσπισα, σαν Θεός Πατέρας, μέσα από τους θεοφόρους Πατέρες, να υπάρχει αυτή η περίοδος των σαράντα ημερώντης πνευματικής σας προετοιμασίας και αναζήτησης. Όπως ο Γιός Μου, ο μονογενής, υπέμεινε με πόνο και θλίψη, με αγωνία και αναζήτηση τις σαράντα μέρες της ερημιάς, έτσι ζήτησα και τώρα από εσάς, να περάσετε σαράντα μέρες μέσα σε απλές προσευχές, νηστείες και αναζήτηση νοσταλγική δικιά Μου. Μ’ αρέσουν οι άνθρωποι, που νοσταλγικά Με αναζητούν. Γιατί μέσα σ’ αυτές τις νοσταλγίες υπάρχει ο έρωτας ο θεϊκός.

Όπως ο Γιός Μου πέρασε σαράντα μέρες προσευχόμενος για το μεγάλο έργο αυτό, που είχε να επιτελέσει, της υπέρτατής Του θυσίας, έτσι και από σας αναζητώ, να τιμάτε αυτές τις σαράντα μέρες. Και να προετοιμάζεστε για την μεγαλύτερη υποδοχή, την υποδοχή του πληγωμένου σας Βασιλιά, του Ιησού, που για σας πληγώθηκε. Για σας σταυρώθηκε και για σας αναστήθηκε και αναλήφθηκε, για να σας πάρει μέσα στην αγκαλιά Του στο ουράνιο Βασίλειο.

«Αναρτήσετε τις εικόνες των Αγίων Μου στα σπίτια σας. Είναι οι καλύτεροι σας βοηθοί»

Γι’ αυτό και την πρώτη Κυριακή των Νηστειών, την πρώτη Κυριακή των σαράντα ημερών, η Αγία Μου Εκκλησία που Εγώ ευλογώ, θέσπισε να εορτάζεται η αναστήλωση των αγίων εικόνων. Απλά οι άνθρωποι εκείνη την ημέρα γιορτάζουν ένα ιστορικό γεγονός, που κάποιοι αυτοκράτορες για εκατό περίπου χρόνια βίαζαν το θέλημα Μου και προσπαθούσαν να κατεβάσουν τις εικόνες των Αγίων που Με αγάπησαν από τις Εκκλησίες, πιστεύοντας λαθεμένα ότι ήταν είδωλα.
Όμως, τα δικά Μου τα γνήσια παιδιά, που Με αγαπούσαν και Με λάτρευαν, πίσω από τις εικόνες δεν λάτρευαν τα ξύλα και τα είδωλα. Αλλά λάτρευαν εκείνους, που αγωνίστηκαν με πολύ αγάπη, με πολύ έρωτα να Με γνωρίσουν, να Με αγαπήσουν και να διώξουν δίπλα τους, μέσα τους, και από γύρω τους, κάθε τι κακό και εωσφορικό.
Αυτές ήταν οι αναστηλωμένες εικόνες των παιδιών Μου. Οι εικόνες εκείνες, που θέλησε ο Εωσφόρος στον Άδη να τις κρατήσει. Αλλά εκείνες με πείσμα, με πολύ αγάπη και έρωτα Εμένα αναζήτησαν και αναστήλωσαν με τη δική Μου πλέον δύναμη, τις δικές Του φθαρμένες εικόνες. Αυτοί ήταν οι αναστηλωμένες εικόνες Μου!

-Τι είναι οι Άγιοί μου;
Οι αναστηλωμένες ευλογημένες Μου  εικόνες!
Γι’ αυτό, θέλω από την πρώτη Κυριακή της Σαρακοστής, να γνωρίζετε όλοι το πανηγύρι που γίνεται, όχι στη γη, αλλά στον ουρανό, για τις χαμένες εκείνες εικόνες, που αγωνίστηκαν με πείσμα ενάντια στον Εωσφόρο. Με γνώρισαν, Με αγάπησαν, αναστηλώθηκαν και έγιναν Άγιοι.
Γι’ αυτό ζητώ από όλους εσάς, σ’ αυτούς να μοιάσετε!
Όπως στην πρώτη Κυριακή, όλοι κρατήσατε μια εικόνα ενός αγίου και κάνατε μία περιφορά, θα ήθελα κι εσείς το ίδιο να κάνετε. Να κρατάτε αυτά τα οράματα, αυτά τα πραγματικά φώτα, αυτά τα μικρά παιδιά.
Ανάμεσα στους Αγίους Μου, δεν υπήρχαν μόνο μεγάλοι. Υπήρχαν και μικρά παιδάκια, αγοράκια, κοριτσάκια. Όλοι αυτοί οι Άγιοι, που εσείς έχετε το όνομά τους και με πολύ αγάπη φέρεται το όνομά τους, ήτανε μικρά παιδιά.
-Η Αγία Μαρίνα, πόσο χρονών ήταν;
Δεκαπέντε χρονών. 
-Η Αγία Αικατερίνη, πόσο χρονών ήταν;
Δεκαοχτώ χρονών.
-Η Πίστη, η Αγάπη και η Ελπίδα, πόσο χρονών ήτανε;
Δώδεκα, έντεκα και εννέα χρονών.
Μικρά παιδιά Με αγάπησαν και Με αναγνώρισαν σαν δικό τους Βασιλιά.
Κι Εγώ τα έκανα βασιλόπουλα, βασίλισσες και πριγκίπισσες του ουράνιου Βασιλείου.

Έτσι θέλω κι εσείς να κάνετε. Να τους μοιάσετε. Να τους αγαπήσετε.
Όσα είσαστε δικά Μου αγαπημένα παιδιά, βγάλτε έξω από τα σπίτια σας, έξω από τα δωμάτια σας, τα ψεύτικα είδωλα, που σας οδηγούν στον Άδη και αναρτήσετε τα ένδοξα σύμβολα των αναστηλωμένων Μου εικόνων, τους Αγίους Μου.
Να τους βλέπετε και να τους θυμάστε!
Να τους βλέπετε και να ζηλεύετε!
Να τους βλέπετε, για να αγωνίζεστε!
Να τους βλέπετε, για να τους αγαπάτε, γιατί αυτούς Εγώ όρισα για να είναι οι καλύτεροι σας βοηθοί, οι καλύτεροί σας σύμβουλοι.
Να είναι εκείνες οι ουράνιες Νονές, που θα σας κρατούνε από το χέρι και θα σας οδηγούν στο ουράνιό Μου Βασίλειο.

«Γράψτε μέσα στην καρδιά σας με χρυσά γράμματα το Άγιο Όνομα του Γιού Μου»

Γι’ αυτό και σήμερα, τέτοια μεγάλη μέρα, την Β΄ Κυριακή των Νηστειών, πάλι προβάλλω ένα μεγάλο φως. Το φως που έκπεμπε ένας μεγάλος Μου κήρυκας. Ένας δικός Μου εκφραστής της αγάπης Μου. Ένα δικό Μου παιδί. Ένα παιδί της καρδιάς Μου, ο Γρηγόριος ο Παλαμάς. Γι’ αυτό σήμερα γιορτάζουμε τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά.
Τι έκανε αυτός; 
Με πολλή αγάπη και με πολλή έρωτα Με αναζήτησε στοχαστικά. Άλλες φορές μέσα από τον λόγο. Άλλες φορές μέσα από την προσευχή. Άλλες φορές μέσα από την άσκηση.
Σε όλα Με αναζήτησε μέσα από το χτυποκάρδι της καρδιάς του και έγραψε μέσα στην καρδιά του με χρυσά γράμματα το Άγιο Όνομά Μου. Έγραψε μέσα στην καρδιά του την Άγια Μορφή του Γιού Μου και το όνομά Του,«Ιησούς». Και μέσα στην ησυχία επαναλάμβανε τακτικά «Ιησού μου, Αγάπη μου, Έρωτά μου» και μέσα σ’ αυτές τις λέξεις, μέσα σ’ αυτή την ερωτική αναζήτηση του ουρανού, ζούσα Εγώ ο ουράνιος Πατέρας σας, σαν φως μέσα στην καρδιά του. Γιατί Εγώ πλημμύριζα τη ψυχή του από θεϊκό έρωτα και έβαζα μέσα στην καρδιά του τη θεία Μου ευσπλαχνία.
Γι’ αυτό και όλοι Μου οι Άγιοι, όσοι Με αγάπησαν, όσοι Με λάτρεψαν, όσοι Με ακολούθησαν, δυο πράγματα έχουν να δείξουν:
Το πόσο ερωτικά Με λάτρεψαν, το πόσο θεϊκά Με αγάπησαν και το πόσο σπλαχνικά έβλεπαν όλο τον κόσμο. Γιατί Εγώ, σαν Πατέρας σας, δεν κάνω τίποτε άλλο, από το να σας αγαπώ και να σας σπλαχνίζομαι.
Κάθε μέρα, σαν τη μάνα που βλέπει το παιδί της πότε-πότε να είναι άρρωστο και άλλες φορές να το βλέπει να κάνει λάθη, αλλά ποτέ να μην το διώχνει, αλλά να το σπλαχνίζεται το βρέφος της, γιατί είναι το ίδιο της το σπλάχνο, έτσι κι Εγώ σαν Μάνα σας σπλαχνίζομαι συνέχεια και σας έχω κάτω από τη δικιά Μου προστασία, όπως η μάνα το μωρό. Αυτό θέλω να νιώσετε.


«Σας έδωσα πέντε μεγάλα δώρα για να φτάσετε γρήγορα στο ουράνιό Μου Βασίλειο»

Σας έχω δώσει πέντε μεγάλα δώρα, που  αν μπορούσατε να τα καταλάβετε, αν μπορούσατε να τα υπολογίσετε, να τα ζήσετε, να τα αξιολογήσετε, γρήγορα θα φτάνατε στο ουράνιό Μου Βασίλειο.
Θέλω να σας τα πω, για να μην τα ξεχάσετε. Να τα γράψετε με χρυσά γράμματα στην καρδιά σας. Εκεί να τα έχετε και εκεί να τα ζείτε:

«Το πρώτο μεγάλο δώρο, είναι ο Μητρικός έρωτας που έχω για σας»
Σας σπλαχνίζομαι τόσο πολύ, όπως μια μάνα το μωρό της!»

Το πρώτο μεγάλο δώρο, που ζήλεψαν οι πάντες, είναι ο Μητρικός έρωτας, που έχω για σας. Είναι ο μητρικός έρωτας που έχει μια μάνα στο μωρό της. Ποτέ να μην σας ξεγελάει ο Εωσφόρος και να σας λέει:
«Μα, ο Θεός είναι σκληρός. Μα, ο Θεός είναι τιμωρός. Μα, ο Θεός είναι άσπλαχνος. Μα, έχεις κάνει τόσα λάθη και θα σε διώξει».
-Πότε Εγώ είπα τέτοια λόγια;
-Πότε μια μάνα μπορεί να διώξει το μωρό της, ακόμη και αν κάνει του κόσμου τα λάθη;
Απεναντίας, το μόνο που κάνει, όταν το παιδί της πονάει, όταν το παιδί της υποφέρει, όταν το παιδί της είναι άρρωστο, όταν το παιδί της πέφτει, είναι να το κρατάει ακόμα πιο σφιχτά στην αγκαλιά της. Να το κρατάει ακόμα πιο τρυφερά, πιο σφιχτά, πιο στοργικά στην αγκαλιά της. Η μάνα η δικιά σου ξέρει να τα κάνει αυτά. Κι Εγώ, που της έδωσα την μητρότητα, δεν ξέρω να τα κάνω;
-Ποιος είναι αυτός ο ψεύτης εκφραστής της αγάπης Μου, έστω και αν είναι υπηρέτης Μου, έστω και αν είναι χειροτονημένος υπηρέτης Μου, που μπορεί να λέει τέτοια ψέματα για τον Θεό Πατέρα του;
-Ποιος είναι εκείνος που μπορεί να αμφισβητήσει το άπειρο έλεος και την ευσπλαχνία, που Εγώ με μητρική διάθεση έχω για τον καθένα σας;

Γι’ αυτό, μην τα ξεχνάτε αυτά και ποτέ κανείς να μην σας πείθει για το αντίθετο. Γιατί Εγώ Είμαι ο Πατέρας σας, αλλά ταυτόχρονα και η Μάνα σας. Είμαι ο Πατέρας που σας προστατεύει και η Μάνα που στοργικά με τρυφερότητα σας αγκαλιάζει και σας φιλάει.
Αυτό είναι το πρώτο Μου μεγάλο δώρο.
Ποτέ να μην αποκάμνετε.
Ποτέ να μην απογοητεύεστε.
Ποτέ να μην αποθαρρύνεστε.
Αλλά και αν πέφτετε, να σηκώνεστε.
Και αν γονατίζετε από τα λάθη, το χέρι Μου θα κρατάτε και θα σηκώνεστε.
Εγώ, δεν θα σας σηκώσω μόνο από τα λάθη σας, αλλά μέσα στην καρδιά Μου πιο βαθιά θα σας βάλω, όπως βάζει μέσα στην καρδιά της μια μάνα το πονεμένο της παιδί.
Αυτό είναι το πρώτο Μου μεγάλο δώρο για σας τα βρέφη Μου, τα παιδιά Μου, τα πολυαγαπημένα Μου κρίνα.




«Το δεύτερο δώρο που σας δίνω, είναι ο ίδιος ο μονογενής Μου Γιός»

Το δεύτερο μεγάλο δώρο που σας δίνω είναι ο μονογενής Μου Υιός, ο Ιησούς, που θέλω να Τον αγαπήσετε, όπως Τον αγάπησε η Μαμά Του. Τον αγάπησε. Τον λάτρεψε. Τον αγκάλιασε. Τον χάιδεψε. Τον φίλησε. Μέσα στα στήθη της Τον έσφιξε. Και την ώρα εκείνη που Τον θήλαζε, Εγώ έσπερνα το θείο Μου φως μέσα στην καρδιά της, για να θηλάζει τον θείο Μου έρωτα και την θεία Μου ευσπλαχνία.
Τον Γιό Μου σας δίνω σαν το δεύτερο μεγάλο δώρο, είτε μέσα από το Όνομά Του κάθε φορά που θα Τον ονοματίζεται, είτε μέσα από την Θεία Κοινωνία, όταν θα κοινωνάτε των Αχράντων Μυστηρίων. Κάθε φορά που θα λέτε «Ιησού μου, έλα στην καρδιά μου. Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με», Εκείνος θα έρχεται να σας σφίξει στην αγκαλιά Του.  Να σας κρατά από το χέρι και να σας ενισχύει στον αγώνα που κάνετε.

Αλλά δεν είναι μόνο το Άγιο Όνομά Του, που θέλω να γραφτεί με χρυσά γράμματα στην καρδιά σας. Είναι και το πανάγιό Του Σώμα και Αίμα που σας δίνει ο ίδιος Μου ο Γιός μέσα από τη Θεία Κοινωνία, για να γίνεστε ένα μ’ Εκείνον και να μην φοβάστε ποτέ.
-Ποιο μωρό μπορεί να φοβηθεί, όταν στην αγκαλιά της μάνας τουλαγοκοιμάται και το στήθος της το ιερό θηλάζει, για να ποτιστεί από το νέκταρ της στοργής της, μέσα από το γάλα που Εγώ μεταμορφώνω μέσα στο αίμα του;
-Ποιος είναι λοιπόν εκείνος, που μπορεί να αγνοήσει αυτή τη θυσία του Γιού Μου;
-Ποιος είναι λοιπόν εκείνος, που μπορεί να αγνοήσει τον έρωτα του Γιού Μου;
 -Το πόσο σας λατρεύει, το πόσο σας αγκαλιάζει, όταν σας δίνει το ίδιο Του το Αίμα σαν γάλα για να σας ποτίζει;
-Ποιος είναι λοιπόν εκείνος, που μπορεί να αμφιβάλει γι’ αυτό το μεγαλείο της υπέρτατής Του θυσίας, που θυσιάστηκε, για να σας δώσει το ίδιο Του το Σώμα και το ίδιο Του το Αίμα;

Όσοι με πίστη θα έρχονται να μεταλαβαίνουν, όσοι με πραγματικά ερωτική διάθεση θα έρθουνε, Εγώ θα τους ποτίζω μέσα από το Αίμα του Γιού Μου, τον θείο Μου έρωτα και την θεία Μου ευσπλαχνία.
Αυτούς Εγώ θα τους κρατώ στην αγκαλιά Μου. Θα τους κρατάω στην καρδιά Μου.               Σ’ αυτούς θα μεταμορφώσω τη ψυχή τους. Θα την κάνω τόσο τρυφερή, τόσο στοργική, γεμάτη αγάπη και ευσπλαχνία.Να μην υπάρχει κανένα όνειδος ζήλειας, φθόνου, κακίας, κατάκρισης και οποιασδήποτε άλλης αμαρτίας. Γιατί, όπου ο θείος Μου έρωτας κατασκηνώνει στις καρδιές, εκεί αμέσως η χάρις του παναγίου Μου Πνεύματος κατασκηνώνει και γίνεται η ψυχή του το μεγαλύτερο παλάτι, η μεγαλύτερη Εκκλησία.

Σ’ αυτές τις καρδιές τις δικές σας, αναζητώ Εγώ να μπω σαν Θεός, λέει ο ουράνιος Πατέρας για το καθένα αγοράκι Του, για το κάθε κοριτσάκι του. Γιατί το μόνο που θέλει είναι να καταλάβετε το πόσο μας αγαπά.
Το δεύτερο μεγάλο Του δώρο και τρανό, είναι το Όνομα του Γιού Του, για να φοβάται ο σατανάς. Γι’ αυτό γράφτηκε στη Γραφή: «Δεν υπάρχει Όνομα πιο δυνατό στο ουρανό, που να το ευλαβούνται οι Άγγελοι, αλλά ούτε και πιο φοβερό Όνομα, που να το φοβούνται οι δαίμονες».
Αλλά δεν υπάρχει και πιο ωραίο Όνομα γλυκό, για εκείνες τις ψυχές που θα το λατρέψουν. Αυτό το Όνομα είναι το Όνομα της Μάνας και του Πατέρα.
-Τι κάνει ένα παιδί για να αισθανθεί ωραία;
-Τι κάνει ένα παιδί, όταν φοβάται;
-Τι κάνει ένα μωρό, ένα μικρό παιδάκι, όταν νιώσει τον κίνδυνο να τον πλησιάζει;
-Ποια λέξη χρησιμοποιεί και αμέσως ο φόβος σταματάει;
-Μαμά!
Μαμά, φωνάζει το παιδί και αμέσως γυρνάει η μάνα να το δει. Γυρνάει η μάνα να το αναζητήσει. Γυρνάει η μάνα από το χέρι να το πιάσει. Γυρνάει η μάνα στην αγκαλιά της να το βάλει. Γυρνάει η μάνα μέσα στην ίδια της την καρδιά να το προστατέψει και να το γεμίσει με την ασφάλεια της μητρικής της παρουσίας.
Γι’ αυτό, ποιος από σας δεν θα μπορέσει να καταλάβει, το πόσο Εγώ νιώθω ωραία και ευτυχισμένα, όταν το δικό Μου το μωρό, το δικό Μου το βρέφος, εσείς, ο καθένας από σας Με φωνάζει «Πατέρα μου, που είσαι στον ουρανό»;
-Πως φωνάζει ο γιός τον πατέρα του;
-Πως φωνάζει το μικρό κοριτσάκι τον πατέρα του;
-Μπαμπά!
Έτσι να Με φωνάζετε κι εσείς.
Γι’ αυτό και πριν Με πάρετε στην καρδιά σας μέσα από την θεία Κοινωνία των Αχράντων Μυστηρίων, Εγώ έγραψα να λέτε αυτή την προσευχή: «Πάτερ ημών», και όχι «Θεέ ημών».
Δεν Είμαι απλά ο Θεός σας. Είμαι ο Πατέρας σας. Είμαι ο Πατέρας σας και Θεός σας. Είμαι πρώτα Πατέρας σας και μετά Θεός σας. Είμαι πρώτα η Καρδιά σας και το Σπλάχνο σας. Είμαι πρώτα η Αγάπη σας και μετά όλα τα άλλα.
Αυτό, όσοι θα το καταλάβουν, Εγώ θα χύσω μέσα τους άπλετα τη χάρη του παναγίου Μου Πνεύματος.

«Το τρίτο μεγάλο εφόδιο είναι οι Άγιοι Μου, για να σας κατευθύνουν στο Βασίλειο Μου»

Μα δεν σταματάω τα δώρα Μου εδώ. Δεν αφήνω μόνο τη Μητρική Μου αγάπη, να χυθεί πλούσια μέσα στη καρδιά σας, ούτε το Γιό Μου, τον μονογενή, μέσα από το Όνομά Του και τα Άχραντά Του Μυστήρια, αλλά σας δίνω και τρίτο μεγάλο εφόδιο.
Σας δίνω μεγάλο εφόδιο, αυτό που σας είπα και στην αρχή. Τους Αγίους Μου. Να σας κατευθύνουν σαν πνευματικοί νονοί στο ουράνιό Μου Βασίλειο.
Γι’ αυτό, μακάριοι εκείνοι, που θα επιλέξουν εκείνους τους Αγίους που αγαπούν. Να τους φωνάξουν και να τους πουν: «Ελάτε Άγιοί μου και γίνετε τώρα πνευματικοί μου νονοί».

«Σας δίνω, σαν τέταρτο μεγάλο δώρο,  τους αγγέλους Μου, να σας περιφρουρούν»

Εγώ σ’ αυτούς δεν θα δώσω και δεν θα ευλογήσω απλά εκείνους τους Αγίους που θα Μου ζητήσουν, αλλά θα τους δώσω ακόμα περισσότερο και τους αγγέλους Μου, να σας περιφρουρούν.
Γιατί, τι μεγαλύτερο δώρο θα μπορούσα να δώσω σ’ ένα παιδί που Μου αφιερώνετε, σ’ ένα παιδί που βαπτίζετε και γίνεται δικό Μου παιδί με το μυστήριο του Βαπτίσματος και του Χρίσματος, εκτός από έναν Άγγελο, να βρίσκεται συνέχεια δίπλα του να το καθοδηγεί;
Αν εσείς κατανοήσετε το μυστήριο του φύλακα Αγγέλου, που σας χαρίζεται, γιατί τους Αγγέλους Μου και τους Αρχαγγέλους Μου, τους έχω όχι μόνο για να δοξολογούν και να υμνούν τη δόξα Μου και τη δόξα του Γιού Μου, αλλά ταυτόχρονα να σας υπηρετούν, γιατί εσείς είστε οι δικές Μου εικόνες.
Και έχω Αγγέλους, άλλοι να προστατεύουν τις Εκκλησίες και όλους εκείνους που εκφράζουν το λόγο του Θεού. Έχω άλλους για να προστατεύουν τα έθνη. Έχω άλλους για να προστατεύουν τις οικογένειες. Έχω άλλους για να προστατεύουν τα σπίτια. Αλλά έχω και άλλους Αγγέλους, που ο καθένας τους προστατεύει τον καθένα από σας καιβρίσκεται συνέχεια δίπλα σας.

Και μακάριοι εκείνοι, που θα μπορέσουν να αγαπήσουν τον Άγγελό τους, το δώρο αυτό το μεγάλο που τους έδωσα και να τον φωνάζουν κάθε μέρα:
«Φύλακα Άγγελε μου, μην με εγκαταλείψεις».
Μακάριοι εκείνοι, που συνέχεια θα απλώνουν το χέρι τους και θα κρατούν από το χέρι τον Άγγελό τους.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά στον Άγγελο και μεγαλύτερη δόξα σ’ εκείνο το παλικάρι και το κορίτσι, που θα βρίσκεται συνέχεια κάτω από τη σκέπη του Αγγέλου του. Γιατί την ώρα που θα ενεργοποιεί με την προσευχή του, την αναζήτηση του Αγγέλου του για να τον βοηθήσει, τότε ο Άγγελός του θα οπλίζεται με τεράστια δύναμη, για να τον σκεπάζει και να τον καθοδηγεί. Γιατί έτσι διέταξα και έτσι το νομοθέτησα. Όταν αναζητάτε, να το βρίσκετε. Όταν κρούετε, όταν χτυπάτε την πόρτα, να σας ανοίγεται.  
Γι’ αυτό και τους Αγγέλους Μου, όταν εσείς τους αναζητάτε σε βοήθεια, μόνο τότε ενεργούν δυναμικά και διώχνουν τον σατανά.

«Παιδιά Μου, εκμεταλλευτείτε τα δώρα που σας έδωσα»

Εκμεταλλευτείτε τα δώρα που σας έδωσα παιδιά Μου.
Εκμεταλλευτείτε τον Μητρικό Μου έρωτα, που είναι τόσο μεγάλος και τόσο άπειρος, γιατί Είμαι άπειρος Εγώ, ο Θεός σας.
Εκμεταλλευτείτε τα Άχραντα Μυστήρια, να βάζετε μέσα στην καρδιά σας τακτικά το Σώμα και το Αίμα του Γιού Μου.
Εκμεταλλευτείτε τον νου σας, για να βρίσκεται μέσα εδώ το όνομα του Γιού Μου και να Τον ονοματίζετε, και με το στόμα σας να το βγάζετε και να το ακούει όλη η κτίση και να φοβούνται όλοι οι δαίμονες. 
Εκμεταλλευτείτε τους Αγίους Μου στον ουρανό, τα αγαπημένα Μου εκείνα κρίνα που Με αγάπησαν, που Με λάτρεψαν, που Με ακολούθησαν, που είναι τώρα τα φώτα εκείνα τα καθοδηγητικά. Κρατάτε τους από το χέρι.
Και μην ξεχνάτε ποτέ τον Άγγελό σας. Αυτός συνέχεια βρίσκεται δίπλα σας. Μην τον διώχνετε τον Άγγελό Μου με άσεμνες σκέψεις, που σαν καθαρός που είναι, δεν μπορεί να στέκεται δίπλα σας όταν δίνετε αφορμή στον σατανά να σας πλησιάζει και να κυριαρχεί στο νου σας. 
Μην δίνετε ευκαιρία στο σατανά να κάνετε κάθε τι απρεπές, κάθε τι λαθεμένο, είτε με βλαστήμια, είτε αγνοώντας την ύπαρξή Μου, είτε απιστώντας και να κάνετε τον Άγγελό σας, να πικραίνετε και να μένει μακριά. Μην κάνετε κάθε τι, που θα κάνει τον Άγγελό σας το βράδυ, όταν θα έρθει για να Μου αποδώσει λόγο για σας, να Μου πει:
«Θεέ μου Πατέρα, σήμερα η ψυχή που μου χάρισες, βρίσκεται στην αγκαλιά του σατανά». Δεν υπάρχει πιο οδυνηρό πράγμα για έναν Άγγελο, να έρχεται και να Μου λέει, ότι η ψυχή που του εμπιστεύτηκα, αντί να βρίσκεται στην αγκαλιά του Αγγέλου του, βρίσκεται στην αγκαλιά του Εωσφόρου και των δαιμόνων του.
Αυτά είναι τα δώρα τα μεγάλα που σας χάρισα.

«Βάλτε τον θεϊκό Μου έρωτα στην καρδιά σας και ετοιμαστείτε γι’ αυτό που έρχεται»

Προσέχετε, παιδιά Μου, τρία πράγματα:
Προσέχετε το στόμα σας, τι θα λέει.
Προσέχετε το μυαλό σας, τι θα σκέφτεται.
Προσέχετε την καρδιά σας, τι θα αγαπάει.
Κι Εγώ τότε θα σας ευλογώ, γιατί θα είσαστε τα δικά Μου τα παιδιά. Θα είσαστε οι δικοί Μου γιοί και οι δικές Μου κόρες.

Ετοιμαστείτε! Βάλτε τον θεϊκό Μου έρωτα στην καρδιά σας και ετοιμαστείτε γι’ αυτό που έρχεται. Έρχεται ξανά μεγάλος διωγμός για τον Γιό Μου. Ο σατανάς εξυφαίνει σιγά-σιγά και με μεγάλη μαεστρία όλα τα σατανικά πνεύματα του Άδη, που τους επέτρεψα να δοκιμάσουν για μια τελευταία φορά τα ίδια Μου τα παιδιά. Και τώρα, μόνα τους τα παιδιά να αποφασίσουν σε τίνος την αγκαλιά να μείνουν. Στην δικιά Μου; Ή στου Εωσφόρου σατανά; Εμένα θα αγαπούν; Ή εκείνον θα ακολουθούν; Εμένα θα λατρεύουν; Ή εκείνον θα υπηρετούν;
Γι’ αυτό, ετοιμαστείτε με τα δώρα αυτά τα μεγάλα που σας έδωσα, να γίνετε δυνατοί και κραταιοί.

«Σας δίνω ένα τελευταίο δώρο επί γης, τους κήρυκες του λόγου Μου»

Σας δίνω όμως και ένα τελευταίο δώρο. Όλα τα άλλα ήταν ουράνια δώρα, από Μένα τον Θεό Πατέρα, σταλμένα σε σας. Τώρα όμως σας δίνω και ένα γήινο δώρο. Αυτό το έδωσα από την αρχή που η Εκκλησία Μου δημιουργήθηκε, αλλά πολλοί λίγοι το κατανόησαν. 
Σας δίνω ένα τελευταίο δώρο μεγάλο, για να μπορείτε εσείς να ξεκουράζεστε και μέσα σας τα υπόλοιπά Μου δώρα να γίνονται δυνατά, σαν τον γρανίτη στην καρδιά σας.
Σας δίνω ένα τελευταίο δώρο επί γης, τους εκφραστές της θεϊκής Μου αγάπης, τους κήρυκες του λόγου Μου. Μέσα από αυτούς θα μαθαίνετε ποιος στ’ αλήθεια Είμαι.
Αλλά δικοί Μου εκφραστές θα είναι μόνο εκείνοι, που θα μιλούν για τον έρωτά Μου. Μόνο εκείνοι, που θα μεταφέρουν γνήσια τον θεϊκό έρωτα, που έχω σαν Μάνα σε σας, στα δικά Μου παιδιά και βρέφη. Εκείνον που εκμεταλλεύεται την χειροτονία του και μετατρέπει την Άγια Μου Μορφή σε σκληρή και απάνθρωπη, ενός τιμωρού Πατέρα, αυτόν δεν θα τον ακούτε και δεν θα τον ακολουθείτε. Γιατί δεν Είμαι Εγώ Αυτός. Εγώ Είμαι μόνο Αγάπη για σας. Μόνο Ευσπλαχνία για σας. Μόνο Έλεος για σας. Είμαι Μάνα και Πατέρας για σας.

Αλλοίμονο σ’ εκείνους τους κήρυκες, που δήθεν εκφράζουν το θέλημά Μου.
Αλλοίμονο σ’ εκείνους τους κήρυκες, που δήθεν μιλούν στο Όνομά Μου.
Θα έλθει η ώρα που θα ακούσουν τη σκληρή Μου φωνή, όταν θα Μου πουν:
«Μα, Κύριε, γιατί δεν μας παίρνεις κοντά Σου στην άλλη τη ζωή; Μήπως εμείς στο Όνομά Σου δεν μιλήσαμε; Στο Όνομά Σου δεν κάναμε θαύματα; Στο Όνομα Σου δεν μεγαλουργήσαμε;».
Κι Εγώ θα τους πω:
«Δεν σας ξέρω, όπως εσείς ποτέ δεν Με ξέρατε. Γι’ αυτό δεν μιλήσατε ποτέ με αγάπη για Μένα. Ποτέ δεν είπατε στα πληγωμένα Μου παιδιά, ότι Εγώ Είμαι μόνο αγάπη. Μόνο έλεος. Μόνο ευσπλαχνία. Μόνο σας λατρεύω. Αλλοίμονο εκείνη την ημέρα σ’ εκείνους, που μίλησαν ψέματα για Μένα».

Αυτοί όμως οι υπηρέτες Μου, που Με λάτρεψαν, που Με αγάπησαν, που Με ακολούθησαν και Με ακολουθούν, που εκφράζουν μέσα από την ευσπλαχνία τους, μέσα από τον θεϊκό τους έρωτα, το τι νιώθω Εγώ σαν Μάνα σε σας, αυτοί, την ώρα που μιλούν, Εγώ αφήνω το Άγιό Μου Πνεύμα να κατασκηνώσει σαν φωτεινή δέσμη μέσα στην καρδιά τους. Να ανέβει στο νου και στο στόμα τους και από εκεί σαν φωτεινή δέσμη χάριτος, να μπει κατευθείαν στο νου σας. Και μακάριοι εκείνοι οι άνθρωποι, που θα ακούσουν το λόγο τον δικό Μου μέσα από το στόμα των δικών Μου παιδιών. Αυτή η χάρις που θα μπει στο νου τους, θα κατέβει στην καρδιά τους και θα είναι όλη φωτεινή.

Αλλά αλλοίμονο σ’ εκείνους, που σύνθετα αναρωτιούνται και λένε:
«Πως το είπε αυτό; Και γιατί το είπε αυτό;» και θα αφήσουν τους λογισμούς τους να πλανηθούν πιο πάνω από τη δική Μου χάρη και από τη δική Μου αγάπη, τότε αυτούς σαν ανεμοστρόβιλο ο σατανάς θα πάρει τα λόγια τα δικά Μου και θα τα διώξει μακριά. Κι έτσι και πάλι θα κυριαρχήσει στις καρδιές τους και στο μυαλό τους. Είναι αυτοί που θα παραδώσουν την ύπαρξή τους στην αγκαλιά του σατανά!

«Θέλω τα δικά Μου τα παιδιά να μοιάζουν με τον Πατέρα τους.
Να έχουν θεϊκό έρωτα και ευσπλαχνία»

Μην το κάνετε αυτό, παιδιά Μου, λέει ο Θεός. Εσείς θα πιστεύετε μόνο σ’ Εμένα.
Μόνο σ’ Εμένα θα πιστέψετε και μία είναι η πίστη σ’ Εμένα:
Ότι Είμαι ένας και μοναδικός Πατέρας και Μάνα για σας, που σας λατρεύω και σας αναζητώ, όπως μια Μάνα το δικό της το μωρό. Μέσα στην καρδιά Μου σας έχω και σας αγαπώ.

Μακάρι να αφήσετε την καρδιά σας να ανοίξει όλα της τα παράθυρα και τις πόρτες, για να δεχθεί πλούσια το φως του ήλιου της δικαιοσύνης Μου, το φως της χάριτός Μου και μέσα στην καρδιά σας να πλημυρίσω Εγώ την ύπαρξή σας με τον θεϊκό Μου έρωτα και την άγιά Μου ευσπλαχνία. Γιατί αυτά τα δύο είναι, που χαρακτηρίζουν τον Πατέρα σας και πρέπει τα παιδιά να μοιάζουν με τον Πατέρα τους. Τα παιδιά πρέπει να μοιάζουν με την Μάνα τους. Είμαι Εγώ ο θεϊκός έρωτας και η ευσπλαχνία. Θέλω και τα δικά Μου τα παιδιά να έχουν θεϊκό έρωτα και ευσπλαχνία.
Να Με αγαπάτε με όλη σας την δύναμη και να σπλαχνίζεστε όλες τις χαμένες ψυχές, όπως τις σπλαχνίζομαι Εγώ σαν Πατέρας, όταν τις βλέπω να φεύγουν μακριά από την καρδιά Μου.
Αυτοί που μέσα στην καρδιά τους, θα έχουν θεϊκό έρωτα και ευσπλαχνία, ένα να ξέρετε:
Θα είστε τα δικά Μου κρινολούλουδα. Οι δικές Μου ευλογημένες ψυχές, που θα είσαστε συνέχεια στα δικά Μου τα πόδια κι εκεί θα σας έχω, για να νιώθετε την στοργικότητα, την τρυφερότητα της δικής Μου αγκαλιάς και αγάπης.

«Ετοιμαστείτε για τον όλεθρο που έρχεται και για τον δεύτερο διωγμό του Γιού Μου…»

Εγώ, σαν Θεός Πατέρας, σας αγαπώ και σας λατρεύω και σας λέω να ετοιμαστείτε για τον όλεθρο που έρχεται στη γη και για τον δεύτερο διωγμό του Γιού Μου.
Αυτά τα δύο μην τα ξεχάσετε.
Για τον δεύτερο διωγμό, αποκτήστε πίστη. Ζητάτε να σας δοθεί πίστη, πίστη, πίστη!!!
Για τον όλεθρο, ζητάτε να σας δοθεί ταπείνωση. Γιατί μέσα από την ταπείνωση, θα έλθει η χάρις Μου και θα σας ενισχύσει να επιβιώνετε με θαυματουργικό τρόπο, όταν οι άλλοι αν και θα έχουν πολλά, δεν θα ζουν. Με θαυματουργικό τρόπο θα επιβιώνουν τα δικά Μου τα παιδιά στις ημέρες του Αντίχριστου, όταν εκείνος θα θελήσει να μαρκάρει όλους τους ανθρώπους, που δήθεν θα είναι δικοί του. Μόνο με πίστη και βαθιά ταπείνωση θα επιβιώνετε.

Εγώ σαν Θεός θα αγκαλιάσω όλους εκείνους, που θα Μου παραδοθούν «ψυχή τε και σώματι», με όλη τους την ύπαρξη στη δικιά Μου αγάπη και καρδιά.
Τότε θα γνωρίσουνε οι αντίθεοι και οι αντίχριστοι εκείνοι, που θα Με βλαστημούν, πως Εγώ προστατεύω τα δικά Μου τα παιδιά. Γιατί θα νιώσουν οι ίδιοι τον δρόμο του πόνου και της θλίψης, που θα περάσουν μέσα από το σφιχτό αγκάλιασμα του φιδιού, που έχουν αποδεχτεί.

Επίλογος

Εύχομαι η χάρις του Θεού να σας ευλογεί όλους. Να σας χαρίζει πίστη, πίστη, πίστη! Απόλυτη εμπιστοσύνη στον Θεό και απόλυτη υπακοή στο Νόμο και στο θέλημά Του, γιατί τότε εσείς οι ίδιοι θα νιώσετε την ευτυχία, αυτή που νιώθει  ένα μωρό, απόλυτα αφοσιωμένο, απόλυτα ξεκουρασμένο, απόλυτα αναπαυμένο μέσα στην καρδιά, μέσα στην αγκαλιά της δικιάς του μανούλας.

Η χάρις του Θεού να σας ευλογεί όλους. Αμήν