Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Η Προσευχητική Σιωπή κορυφαία αρετή



«Έφτιαξα το ουράνιο Βασίλειο, για να είμαστε μια οικογένεια και να είστε ευτυχισμένοι»

Λέει ο Θεός σε όλους μας:


«Έκανα το ουράνιό Μου Βασίλειο, για να σας κάνω όλους ευτυχισμένους. Έφτιαξα ένα θαυμαστό κόσμο, για να σας βλέπω να είστε τρισευτυχισμένοι. Μέσα σ’ αυτόν τον κόσμο θέλησα Εγώ να είμαι ο Πατέρας σας κι εσείς τα παιδιά Μου. Θέλησα να είμαστε όλοι μία οικογένεια, που εσείς σαν παιδιά θα Με σέβεστε και θα Mε αγαπάτε.
Κι Εγώ σαν Πατέρας συνέχεια θα αφήνω να σκορπά πλούσια μέσα από την θεϊκή Μου καρδιά, όχι απλά το έλεός Μου και η ευσπλαχνία Μου, αλλά κυρίως η Πατρική και Μητρική Μου αγάπη, την οποία σας αποδεικνύω με χίλιες δυο δωρεές. Έτσι έφτιαξα τον κόσμο, να είμαστε μία οικογένεια.
-Ποιος σήμερα δεν ονειρεύεται μια καλή οικογένεια, που να νιώθει την αγάπη του πατέρα, την αγάπη της μάνας, την αγάπη των αδελφών μεταξύ τους και να επικρατεί γαλήνη, ειρήνη και ευτυχία;
Εγώ πρωτοέφτιαξα αυτή την οικογένεια, δημιουργώντας τον Παράδεισο και βάζοντας μέσα τον Αδάμ και την κόρη Μου την Εύα.
-Και τι σας ζήτησα;
Απλά να Με εμπιστεύεστε, απλά να Μ΄ αγαπάτε, απλά να είστε αφοσιωμένοι σ’ Εμένα. Και αυτοί που είστε αφοσιωμένοι και Μ΄ αγαπάτε, τότε ξέρετε, πως πρέπει και να Με ακούτε.

«Ενώ σε έβαλα άρχοντα και βασιλιά όλη της κτίσης, εσύ πείστηκες από τα λόγια του Εωσφόρου, που θέλησε να μας χωρίσει»

Αυτή την σχέση την διατάραξε εκείνος, που θέλησε να μας χωρίσει. Εγώ αποφάσισα να έχετε το αυτεξούσιο. Μόνοι σας να αποφασίζετε το τι θέλετε.
-Τι μεγαλύτερο δώρο θα μπορούσα να κάνω στα παιδιά Μου, από το να τους αφήσω, μόνοι τους να επιλέγουν τι θέλουν;
Εξάλλου η αγάπη εκεί φαίνεται, όταν εσύ την επιλέγεις και όχι όταν σου την επιβάλουν με τη βία. Γι’ αυτό λοιπόν και σας άφησα μόνους να αποφασίσετε.
Επέτρεψα στον αρχέκακο να σας δοκιμάσει.
-Και εκείνος ξέρετε τι σας είπε;
«Αλήθεια άνθρωπε, πιστεύεις πως ο Θεός σε αγαπά;
Αλήθεια πιστεύεις ότι θέλει να είσαι ευτυχισμένος;»
-Κι Εγώ εκείνη τι στιγμή, ξέρετε τι περίμενα;
Περίμενα, παιδί Μου, αυτό να ομολογήσεις:
«Ναι, εγώ αγαπώ τον Πατέρα μου και Τον εμπιστεύομαι».
Ήταν η στιγμή της κρίσης, που Εγώ θα σου χάριζα ακόμα πιο πολλά, απ’ ότι θα μπορούσες εσύ να φανταστείς. Αλλά θα έπρεπε να το επιλέξεις εσύ. Άφησα την κρίση σε σένα. Κι όμως, εσύ παιδί Μου, δεν θέλησες να καταλάβεις και να κατανοήσεις όλα αυτά, που σου τα έδωσα τόσο πλούσια. Και δεν κατάλαβες ακόμα, ότι όλο Μου το ουράνιο Βασίλειο, για σένα το έφτιαξα. Όλο τον Παράδεισο, για σένα τον έφτιαξα. Σε έβαλα άρχοντα και βασιλιά όλης της κτίσης. Μα ούτε και αυτό κατάλαβες.
Και πείστηκες τόσο πολύ στα λόγια του αρχέκακου ώστε να πεις:
«Αλήθεια, δεν μ’ αγαπάει ο Θεός;»
Και τότε έβγαλες από μέσα σου, την πλήρη πίστη, την πλήρη αφοσίωση, την πλήρη υπακοή και έγινε η πλήρης πτώση.