Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Τα σεπτά πάθη του Χριστού.Κήρυγμα του π.Ελπιδίου

Τα σεπτά πάθη του Χριστού

(Θείο κήρυγμα στην ακολουθία της Μ. Πέμπτης)

Πρόλογος

Ελάτε να ψάλλουμε όλοι μαζί:




«Σήμερον κρεμάται επί ξύλου, ο εν ύδασι την γην κρεμάσας. Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται, ο των αγγέλων βασιλεύς. Ψευδή πορφύραν περιβάλλεται, ο περιβάλλων τον ουρανόν εν νεφέλαις.Ράπισμα κατεδέξατο, ο εν Ιορδάνη ελευθερώσας τον Αδάμ. Ήλοις προσηλώθη, ο νυμφίος της Εκκλησίας. Λόγχη εκεντήθη, ο Yιός της Παρθένου. Προσκυνούμεν σου τα Πάθη, Χριστέ. Δείξον ημίν και την ένδοξόν σου Ανάστασην».

Σήμερα προσκυνούμε εμείς τον Υιό της Παρθένου! Σήμερα προσκυνούμε εμείς τον Υιό του Θεού, που έγινε άνθρωπος! Σήμερα προσκυνούμε εμείς τον Υιό του ανθρώπου, Αυτόν που έγινε άνθρωπος, για να μείνει μέσα στην καρδιά μας. Πολλοί Τον είδαν, πολλοί Τον άκουσαν, άλλοι Τον πίστεψαν, άλλοι όμως όχι. Όσοι Τον πίστεψαν, ήρθε ειρήνη στην καρδιά τους. Όσοι  όμως δεν Τον κατάλαβαν, δεν έφυγε ποτέ η θλίψη από τις καρδιές τους. Σήμερα ο Υιός του Θεού ήρθε στη γη για να γίνει ο δικός μας γιος, ο γιός του καθενός!

Σήμερα πονάει μαζί με την Μάνα Του και ο Ουράνιος Πατέρας. Δεν είναι εύκολο ο Πατέρας να βλέπει τον Γιό Του να θυσιάζεται. Μπορέσατε ποτέ εσείς να δείτε το παιδί σας, να υποφέρει χωρίς να πικραθείτε; Μπορέσατε ποτέ να νιώσετε τον γιό σας, να υποφέρει τόσα δεινά και σεις να μην κλάψετε; Είναι στην ιδιοσυγκρασία του πατέρα να κλαίει για το παιδί του. Και σήμερα ο Ουράνιος Πατέρας πενθεί για τον Γιό Του. Ξέρετε γιατί πενθεί; Επειδή έστειλε τον Αθώο στη γη και οι άνθρωποι αντί να Τον  δεχτούν, Τον σταύρωσαν, αντί να Τον αγαπήσουν, Τον πλήγωσαν, αντί να Τον ακολουθήσουν, Τον βλασφήμησαν!

Λόγια μυστικά, βγαλμένα μέσα από τα βάθη της καρδιάς,
που ειπώθηκαν από το στόμα του Ιησού πάνω από τον σταυρό

-Αλλά Εκείνος ξέρετε τι έλεγε;
 Ακόμα και πάνω από τον σταυρό, είπε λόγια που δεν γράφτηκαν ποτέ. Είπε λόγια που δεν τα διαβάσαμε ποτέ στο Ευαγγέλιο. Είπε λόγια που όμως βγήκαν μέσα από το στόμα αυτού του Αθώου. Πάνω από το σταυρό έλεγε στον καθένα από μας: 
«Σας λατρεύω παιδιά Μου, σας αγαπώ, γιατί είστε τα μικρά παιδιά Μου. Για σας κατέβηκα από τον ουρανό στη γη, να υποφέρω, να πληγωθώ, για να σας δείξω πόσο σας αγαπώ. Είσαστε τα παιδιά της καρδιάς Μου, έστω και αν εσείς Με πληγώνεται, έστω και αν εσείς Με σταυρώνεται, έστω και αν εσείς βάζετε στο κεφάλι Μου ένα ακάνθινο στεφάνι. Μα ποτέ δεν θα πάψω μέσα στο νου Μου να σας έχω. Και μέσα από την καρδιά Μου που την πληγώσατε με την λόγχη, δεν θα σταματήσω ποτέ να φωνάζω, πως σας λατρεύω και σας αγαπώ! Μπορεί ο σατανάς να σας έβαλε, να Μου καρφώσετε τα πόδια και τα χέρια, μα τώρα θα περπατώ σε όλες εκείνες τις καρδιές, που θα Με αγαπούν. Σε όλες εκείνες τις καρδιές, που θα θελήσουν να Με κάνουν δικό τους Βασιλιά,  γιατί νόμιζε ο σατανάς πως σταυρώνοντάς Με, θα μπορούσε να σταματήσει την αγάπη Μου για σας, να σταματήσει το έλεος και την ευσπλαχνία Μου για σας. Μα τώρα την άνοιξε ακόμα πιο πολύ, γιατί οι δικές Μου οι πληγές είναι εκείνες που εξιλέωσαν τα πολλά σας λάθη μπροστά στον ουράνιο Μου Πατέρα.
Γι’ αυτό τίποτα άλλο δεν θέλω από σας σήμερα. Μόνο να νιώσετε τα πάθη Μου! Να νιώσετε αυτή την υπέρτατη θυσία, που κάνω για σας και να μην Με πληγώνετε άλλο. Θέλω να νιώσετε πόσο σας αγαπώ, πόσο σας λατρεύω, πως είσαστε τα δικά Μου λατρεμένα παιδιά, που έστω και αν εσείς Με πληγώνετε, πάντα φωνάζω στον Πατέρα  Μου:
“Ουράνιε Μου Πατέρα, γι’ αυτά Mου τα παιδιά κατέβηκα στη γη… Γι’ αυτά τώρα θυσιάζομαι… Σε ικετεύω ξαναφέρτα στην αγκαλιά Μου και στην καρδιά Μου…».
Σήμερα ζητώ όλοι σας να έλθετε στην αγκαλιά Μου. Θέλω όλοι σας να έλθετε μέσα στην καρδιά Μου. Θέλω εκεί να συναντηθούμε, για να σας πω πόσο σας αγαπώ και πόσο σας λατρεύω. Πως σας συγχωρώ για όσα λάθη έχετε κάνει, όσες πτώσεις και αν έχετε κάνει. Κανένα αμάρτημα δεν είναι πιο δυνατό από την ευσπλαχνία Μου, γιατί Εγώ είμαι ο πολυεύσπλαχνος, που μέσα από τα σπλάχνα Μου σας έβγαλα. Όπως κάθε παιδί μέσα από τα σπλάχνα της μάνας του βγαίνει, έτσι και Εγώ μέσα από τα μητρικά Μου σπλάχνα σας έβγαλα και σας αγαπώ. Το μόνο που θέλω σήμερα είναι να νιώσετε πόσο σας λατρεύω, να νιώσετε πόσο σαν Μάνα σας αναζητώ.
-Ποια μάνα δεν θέλει το παιδί της να είναι στην αγκαλιά της;
Έτσι και Εγώ σαν Πατέρας προστατευτικός σκεπάζω τον καθένα από σας, αλλά σαν Μάνα στοργική τρυφερά σας αγκαλιάζω. Το μόνο που θέλω από σας, είναι να έρθετε στην αγκαλιά Μου! Θέλω να σας νιώσω μέσα στην καρδιά Μου! Θέλω να σας σηκώσω στους ώμους Μου και να σας φωνάξω «Γιε Μου και Κόρη Μου» και εσείς να πείτε απλά «Πατέρα μου». Πεθύμησα αυτή τη λέξη, την τόσο γλυκιά, που δεν την λέτε πια. Εγώ όταν σας δίδαξα πώς να προσεύχεστε, δεν σας  είπα «Θεέ ημών  ο εν τοις ουρανοίς», αλλά «Πάτερ ημών, ο εν τοις ουρανοίς». Αυτήν την προσευχή θέλει να  λέτε ο Πατέρας Μου, γιατί για σας Είμαι και Μάνα γλυκιά και Πατέρας στοργικός».

“Θέλω να Μου πείτε μέσα από την καρδιά σας: «Πατέρα μας, συγχώρεσέ μας»
και Εγώ να είστε σίγουροι θα σας πω: «Γιέ Μου και Κόρη Μου, σε συγχωρώ»”

«Ποιός από σας έχει τέτοια λάθη που Εγώ δεν μπορώ να τα συγχωρήσω;
-Ποιός από σας έκανε τέτοια αμαρτήματα, που Εγώ δεν μπορώ να τα σβήσω;
-Ποιός από σας έπεσε τόσο χαμηλά, που Εγώ δεν μπορώ να Τον σηκώσω;
Εγώ συγχώρεσα και την πόρνη,  Εγώ συγχώρεσα τον τελώνη, Εγώ συγχώρεσα  όλους τους κλέφτες και τους απατεώνες. Εγώ συγχώρεσα και αυτόν τον ληστή  δίπλα Μου, λίγες στιγμές πριν η ψυχή Μου και το πνεύμα Μου πετάξει κοντά στον Πατέρα Μου. Εκείνον τον ληστή που έκανε τόσα πολλά λάθη, που λήστευε, που βίαζε, που σκότωνε, που έκανε πολλές καταστροφές και στο πέρασμά του, έκανε πολλούς ανθρώπους να κλάψουν. Και όμως αυτός ο ληστής μόλις Μου είπε: «Μνήσθητι μου, Κύριε, εν τη Βασιλεία Σου», Εγώ τον συγχώρεσα. Και δεν θα συγχωρήσω όλους εσάς, που είσαστε τα δικά Μου λατρεμένα παιδιά; Εσείς είσαστε τα κρίνα Μου, εσείς είσαστε τα λουλούδια Μου. Θέλω να Μου πείτε μια φορά μέσα από την καρδιά σας:

«Πατέρα μου συγχώρεσέ μας» και Εγώ θα σας φωνάξω: «Γιέ Μου και Κόρη Μου, σε συγχωρώ». Όσα λάθη και αν έχετε κάνει, το μόνο που θέλω σήμερα είναι να έλθετε να φιλήσετε τα πόδια Μου, αυτά που πληγώθηκαν για σας και να φωνάξετε αυτή τη λέξη: «Πατέρα μου, συγχώρεσε με».       Κι Εγώ θα σας πω από το σταυρό ψηλά: «γιε Μου, για σένα ανέβηκα στο σταυρό, για σένα κόρη Μου πληγώθηκα, για να σου πω πόσο σε λατρεύω και πόσο σ’ αγαπώ».
-Ποιος από σας δεν θα μπορέσει να νιώσει την ικεσία, που σας κάνω αυτή τη στιγμή, ζητώντας να Μου πείτε ένα Σ’ αγαπώ; Ποιος από σας θα είναι τόσο σκληρόκαρδος, ώστε να μην νιώσει τον πόνο, τις πληγές Μου για να Μου πει ένα “Σ’ αγαπώ;”.
-Ποιος από σας δεν θα μπορέσει να καταλάβει πόσο σας λατρεύω;»

«Θέλω να Με αγαπάτε σαν την μητέρα Μου Μαριάμ και σαν τον θετό πατέρα Μου Ιωσήφ»
«Θέλω σαν την Μάνα Μου να Με αγαπάτε. Εκείνη από την ώρα που γεννήθηκα, Με γέμιζε με τα χάδια της και τα φιλιά της. Με γέμιζε με την τόσο τρυφερή στοργή της και Μου φώναζε συνέχεια: «Γιε Μου και Θεέ Μου». Συνέχεια έτσι Με φώναζε και Με αγκάλιαζε. Έτσι θέλω, όπως εκείνη και εσείς όλες οι μάνες να Με φωνάξετε: «Γιε Μου και Θεέ Μου». Μόνο αν με νιώσετε έτσι θα μπορέσετε να καταλάβετε, τι υποφέρω. Μόνο μια μάνα μπορεί να καταλάβει τι υποφέρει το παιδί της. Μόνο μια μάνα που τρυφερά λατρεύει το μωρό της, μπορεί να καταλάβει τον πόνο που έχει το παιδί της. Όταν ένα παιδί αρρωσταίνει, όλοι  έρχονται να το δούνε, μα  όλοι σε λίγο θα φύγουνε. Η μόνη που θα μείνει πάνω από το προσκέφαλο του μωρού, είναι μόνο η μάνα. Μόνο αυτή θα κλάψει. Μόνο αυτή θα το ζεστάνει με τα χάδια της. Μόνο αυτή στο στήθος της θα το κρύψει.
Έτσι και Εγώ μέσα στα στήθη Μου σας κρύβω κάθε φορά που εσείς Με αναζητάτε. Μόνο που σήμερα, σαν πληγωμένος Βασιλιάς, θέλω μέσα στην καρδιά σας να Mε κρύψετε. Θέλω όλες εσείς οι μάνες, να ακούσετε την φωνή της μάνας Μου και να Με φωνάξετε και να Μου πείτε:  «Γιέ μου Σ’ αγαπώ».
Σαν τον Ιωσήφ, θέλω και εσείς οι άντρες να Με κρύψετε στην αγκαλιά σας. Τόσο δύσκολο είναι να Μου πείτε τη λέξη «Σ’ αγαπώ;». Τόσο δύσκολο είναι να νιώσετε πόσο η καρδιά Μου σας λαχταρά; Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε, πως από τον ουρανό κατέβηκα στη γη, για να μπω στις δικές σας τις καρδιές;  Θέλω να γίνω ο γιος σας, ο δικός σας γιος, γιος πολυαγαπημένος. Θέλω  μαζί με τα παιδιά σας, να έχετε ακόμα έναν γιό. Μόνο που αυτός ο γιός, δεν θα είναι απλός ένας γιός σας, αλλά θα είναι και ο Θεός σας».
«Φωνάξτε Με Πατέρα, πέστε Μου πως Μ’ αγαπάτε και Εγώ θα πω στον ουράνιο Μου Πατέρα: «Πατέρα Μου, όλα αυτά τα παιδιά Μου, που ήλθαν στην σταυρική Μου θυσία, ευλόγησέ τα»
«Είμαι ένα με τον Πατέρα Μου, ένα με το Άγιο Πνεύμα. Είμαι Εκείνος που ήρθα στη γη, για να σας δώσω την χαρά και την ειρήνη, να σας χαρίσω την ευτυχία. Μια λέξη είναι το κλειδί, που σαν την πείτε, τον σατανά μακριά θα διώξετε, αλλά θα κάνετε και την καρδιά Μου να σκιρτήσει από χαρά και μέσα στην αγκαλιά σας θα έλθω. Φωνάξτε Με «Πατέρα», πέστε Μου πως Μ’ αγαπάτε και Εγώ θα πω στον ουράνιο Μου Πατέρα:
“Ουράνιε Μου Πατέρα, σήμερα όλα αυτά τα παιδιά που ήλθαν να δουν την θλίψη και τον πόνο Μου, τις πληγές Μου και τον σταυρό Μου, άκουσε Σε ικετεύω αυτή την φωνή της αγάπης τους και όσα Μου λένε ευλόγησέ τους, γιατί είναι τα κοριτσάκια Μου και τα αγοράκια Μου, τα δικά Μου παιδιά που Εσύ Μου χάρισες, όταν έφτιαχνες τον κόσμο και όλη την δημιουργία.
Σε ικετεύω, Ουράνιε Μου Πατέρα, σήμερα συγχώρεσε όλους όσοι ήλθαν εδώ να Με δουν, όσοι ήλθαν μαζί με την Μάνα Μου να κλάψουν, όσοι ήρθαν με τους Μαθητές Μου τον πόνο τους μέσα σ’ ένα δάκρυ και σ’ ένα φιλί να κλείσουν.
Ουράνιε Μου Πατέρα, όπως πάντα Σε ρωτούσα, όπως πάντα πριν από κάθε θαύμα Εσένα φώναζα, όπως πάντα πριν από κάθε διδασκαλία με Σένα μιλούσα, γιατί ήμουνα ο υπάκουός Σου Γιος, Σε ικετεύω, όλους εκείνους που θα έλθουν σήμερα τα πόδια Μου να φιλήσουν, δόξασε τον Υιό Σου και σώσε όλα τα παιδιά που Μου χάρισες, όλους αυτούς που είναι σήμερα εδώ στον δικό Σου τον ναό”.
-Σας ερωτώ, ποιος από σας δεν θα Του πει τη λέξη «σ’ αγαπώ»;
-Ποιος από σας σήμερα θα είναι τόσο άκαρδος να μην καταλάβει το πόσο μας λαχταρά;
-Πόσο στοιχίζει ένα καρδιοχτύπι της καρδιάς;
-Ποιος σας είπε, ότι ο Θεός θέλει από σας να κάνετε θυσίες, για να Του δείξετε πως Τον αγαπάτε;     -Ποιος σας είπε, ότι πρέπει να κάνετε μεγάλα πράγματα, για να νιώσετε ότι Του ανήκετε;
Λάθος! Ο πατέρας δεν ζητά τίποτα από το παιδί του. Ούτε η μάνα. Το μόνο που ζητάνε είναι το κάθε παιδί να αναγνωρίσει ποιος είναι ο πατέρας του και  η μάνα του. Και μόλις φωνάξει το παιδί: «Mαμά!», αμέσως γυρνάει η μαμά, γιατί ακούει τη φωνή του παιδιού της. Μόλις φωνάξει: «Μπαμπά!», αμέσως γυρνάει ο πατέρας, για να δει το παιδί του. Ο πατέρας και η μάνα ανοίγουν την αγκαλιά τους, να κρύψουν μέσα στην καρδιά τους το παιδί τους.

Σήμερα, φωνάξτε Τον:
«Πατέρα, Σ’ αγαπάμε και να μας συγχωρέσεις που με τα λάθη μας κάθε μέρα Σε σταυρώνουμε».
Και Αυτός είναι έτοιμος να συγχωρήσει τον καθένα από μας, γιατί ο καθένας από μας είμαστε τα λατρεμένα Του παιδιά. Μόνο αυτό φωνάζει ψηλά από το σταυρό.
Μέσα από τον πόνο Του και μέσα από τα δάκρυα της αγάπης Του, τίποτα άλλο δεν έλεγε. Μόνο λόγια μυστικά βγαλμένα μέσα από τα βάθη της καρδιάς, που δεν γράφτηκαν ποτέ στα Ευαγγέλια:
«Σας Λατρεύω παιδιά Μου! Σας αγαπώ! Είσαστε οι δικοί Μου γιοί, τα δικά Μου παιδιά, τα δικά Μου κοριτσάκια! Για σας σταυρώθηκα…, για σας πληγώθηκα..».

Να έχετε θάρρος στο εξής, γιατί πληγώθηκε ο Πατέρας, για να αναστήσει τα παιδιά! Πληγώθηκε ο Βασιλιάς, για να κάνει εσάς ξανά βασιλόπουλά Του! Λογχίστηκε ο θησαυρός μας, για να κάνει τον καθένα από μας παντοτινό θησαυρό Του και να μας βάλει ξανά μες στην αγκαλιά Του και στην καρδιά Του! Όλοι εμείς, όσο αμαρτωλοί και αν είμαστε, είμαστε οι θησαυροί Του! Όπως εσείς βλέπετε στα παιδιά σας τον θησαυρό σας, έτσι και Αυτός, βλέπει στον καθένα από μας τον θησαυρό Του.
 «Ιησού Μου από σήμερα θα είσαι Εσύ ο Βασιλιάς της καρδιάς μου.
Εσένα θα αγαπώ! Εσένα θα λατρεύω, Υιέ του Θεού και Γιε δικέ μου!»


Όσοι τώρα θα έρθετε  με μύρα να Τον μυρώσετε και ένα φιλί γλυκό να Του δώσετε, να μην ξεχάσετε πως θα έρθετε σαν θησαυροί αυτού του Βασιλιά. Έτσι θα σας φωνάζει: “Θησαυρέ Mου πολύτιμε, σ’ αγαπώ!”. Και σεις σήμερα είναι η ευκαιρία, αυτό που δεν κάνατε ποτέ, γιατί το ξεχνούσατε, να Τον κάνετε τώρα ξανά Βασιλιά της καρδιά σας. Φωνάξτε το δυνατά:
«Ιησού Μου από σήμερα θα είσαι Εσύ ο Βασιλιάς της καρδιάς μου. Εσένα θα αγαπώ! Εσένα θα λατρεύω, Υιέ του Θεού και Γιε δικέ μου!».
Φωνάξτε Τον, όπως Τον φώναζε η μητέρα Του κάτω από τον Σταυρό. Όταν έπιανε τα πόδια Του και τα γλυκοφιλούσε, φώναζε γλυκά: «Γιέ Μου και Θεέ Μου!». Και Εκείνος την κοιτούσε παραπονεμένα, όχι γιατί πληγώθηκε, όχι γιατί σταυρώθηκε, αλλά γιατί έβλεπε την Μάνα Του να είναι πληγωμένη.  Δεν είναι εύκολο να σε βλέπει η μάνα σου πάνω στο σταυρό τόσο πληγωμένο και τόσο ατιμασμένο. Γι’ αυτό έλεγε ο Ιησούς: 
«Σχίστηκε η καρδιά της μητέρας Μου. Πήγε να λιποθυμήσει και φώναξε δυνατά στον ουρανό: “Ουράνιε μου Πατέρα,  γιατί ο Γιός μου ο αθώος να σταυρωθεί;”
Και τότε ο Πατέρας Μου της είπε:
Κόρη και Βασίλισσά Μου Μαριάμ, έτσι έπρεπε να γίνει. Έπρεπε να θυσιαστεί ο Γιός σου, για να σώσει τα παιδιά Μου. Έπρεπε να πληγωθεί ο Γιός Μου ο μονάκριβος, για να σώσει από την αγκαλιά του σατανά  τα δικά Μου βρέφη. Έπρεπε, Κόρη Μου και Βασίλισσά Μου, να σταυρωθεί ο Γιός σου και Γιός Μου, γιατί έπρεπε μέσα στην καρδιά Μου, να ξαναφέρω όλα Μου τα χαμένα παιδιά. Έπρεπε να τα βγάλω από την αγκαλιά του σατανά. Κάνε λίγο υπομονή ακόμα κόρη Μου. Κάνε λίγο υπομονή και σε λίγο δοξασμένο θα Τον δεις. Ξανά θα αρχίσει την ουράνια δράση Του. Θα τρέχει, όχι πλέον στις πόλεις της Γαλιλαίας, όχι στα χωριά της Παλαιστίνης, αλλά θα τρέχει τώρα σε όλο τον κόσμο σαν Βασιλιάς καρδιοκατακτητής μέσα στις καρδιές τους.  Μπορεί να μην Τον αναγνώρισαν οι Ιουδαίοι σαν άρχοντα και κυρίαρχο του Παντός, μα τώρα αναρίθμητες ψυχές θα Τον αγαπήσουν, θα Τον ερωτευτούν γλυκά, θα Τον κάνουν θεϊκό τους Βασιλιά. Αμέτρητες ψυχές θα Τον αγαπήσουν και θα Τον λατρέψουν τόσο πολύ, που όλο τον έρωτα του κόσμου αν τον μαζέψετε και τον βάλετε σε μια ζυγαριά και στην άλλη μεριά βάλετε τον έρωτα αυτόν που θα έχει η κάθε μια ψυχή, θα είναι αυτή πιο δυνατή από όλους τους έρωτες της γης! Με τέτοια αγάπη θα Τον λατρέψουν τον Γιό σου Μαριάμ και Βασίλισσά Μου. Γι’ αυτό τώρα δώσ’ Του σαν Μάνα Του κουράγιο».

Τότε σήκωσε εκείνη τα μάτια και είδε τον πληγωμένο της Βασιλιά και είπε:
Γιέ Μου κάνε λίγο κουράγιο ακόμα… Κάνε λίγο κουράγιο ακόμα Βασιλιά μου… Κάνε λίγο κουράγιο ακόμα Θησαυρέ μου… Κάνε λίγο κουράγιο ακόμα Αναπνοή μου… Κάνε λίγο κουράγιο ακόμα Ζωή μου… Εγώ ζω γιατί υπάρχεις και όταν Εσύ φύγεις, εγώ δεν θα υπάρχω, δεν θα ζω… Μα τώρα, έτσι λέει ο Πατέρας μας στον Ουρανό, ότι αρχίζει η δόξα Σου. Πάνω στο σταυρό Γιέ μου, έδειξες πόσο αγαπά ένα παιδί τον Πατέρα Του και πόσο υπάκουο μπορεί να είναι, για να δείξεις σε όλο τον κόσμο, πόσο υπάκουοι πρέπει να είμαστε και εμείς στον Θεό Πατέρα Μας. Γιέ μου, κάνε λίγο υπομονή και τώρα του Άδου οι πύλες θα συνθλιβούν! Τώρα θα σταματήσει η δύναμη του κακού! Τώρα ο σατανάς θα οδύρεται! Νόμιζε, Γιέ μου, ότι θα μπορούσε τώρα πλέον να κερδίσει τον κόσμο όλο. Νόμιζε ο σατανάς πως σταυρώνοντάς σε, θα κυριαρχούσε σε όλο τον κόσμο, θα κατακτούσε όλες τις ψυχές. Μα τώρα είναι που θα χάσει όλες αυτές τις ψυχές, γιατί τώρα πλέον μέσα από την υπέρτατή Σου θυσία, μέσα από το Αίμα Σου, θα γίνεις ένα με τον άνθρωπο και όλοι θα πολεμάνε και θα λένε: «Είμαστε νικητές με τον Ιησού μαζί!».
Γι’ αυτό αναρίθμητες ψυχές, φίλοι μου, εκατοντάδες ψυχές για την αγάπη Του θυσιάστηκαν. Είχα την ευλογία να βρεθώ στο Κολοσσαίο της Ρώμης, εκεί που μαρτύρησαν εκατομμύρια ψυχές και βρέθηκα στις κατακόμβες του Αγίου Σεβαστιανού, του Αγίου Καλλίστου, της Αγίας Αγνής. Μέσα σε μια κατακόμβη θάφτηκαν πεντακόσιες χιλιάδες νεαρά παιδιά, νεαρές ψυχές, άνθρωποι με έρωτα στον Χριστό!!!

Αλλά πόσες και πόσες ακόμη εκατομμύρια ψυχές δεν έδωσαν την καρδιά τους και δεν στόλισαν τις Εκκλησιές μας με τις εικόνες τους; Παιδιά και μεγάλοι έδωσαν τις καρδιές τους στον Θεό και θυσιάστηκαν. Για τους μεγάλους σε ηλικία Αγίους να πω εντάξει, ήταν μεγάλοι.
-Μα πόσα παιδιά, αλήθεια, θυσιάστηκαν για Εκείνον; Η Αγία Βαρβάρα, η Αγία Αικατερίνη δεκαοχτώ χρονών ήταν! Δεκαπέντε χρονών ήταν η Αγία Μαρίνα! Δώδεκα χρονών ήταν η Πίστη! Έντεκα χρονών ήταν η Ελπίδα! Εννέα χρονών ήταν το μικρό μου κοριτσάκι η Αγάπη! Και πόσες άλλες αναρίθμητες ψυχές θυσιάστηκαν για την αγάπη του Εσταυρωμένου!

Σήμερα δεν μας καλεί ο Θεός να θυσιαστούμε! Σήμερα μας καλεί αυτός ο Βασιλιάς της καρδιάς, να γίνουμε εμείς ξανά τα δικά Του τα παιδιά, τα δικά Του τα αγόρια, τα δικά Του τα κορίτσια, για να βροντοφωνάξει σε όλο τον ουρανό και να πει στους αγγέλους Του και στους Αγίους Του:
«Όλοι αυτοί είναι τα δικά Μου τα παιδιά! Είναι τα κρίνα Μου! Είναι τα ευωδιαστά Μου λουλούδια!».

Σήμερα ο καθένας από σας μπορεί να γίνει ένα με τον Ιησού!
Όσα λάθη και αν έχετε κάνει, Εκείνος τα συγχωρεί, γιατί στο πέρασμά Του
σκορπίζει τα σκοτάδια και αναδύεται το φως της Αναστάσεως!

Θα νιώσετε μέσα στις ψυχές σας τη χαρά του ερχομού του αιώνιου Βασιλιά, φτάνει να πείτε μονάχα: «Έλα Πατέρα της καρδιάς μας, έλα Βασιλιά της καρδιάς μέσα στις ψυχές μας,  γιατί από τώρα εγώ και Συ θα είμαστε ένα». Έτσι θα εκπληρωθεί αυτό που είπε στο Ευαγγέλιο: «Μείνατε εν εμοί, καγώ εν υμίν» (Ιωάν. 15, 4). Μείνατε μέσα στην καρδιά Μου και Εγώ μέσα στην καρδία σας.
Σήμερα ο καθένας από σας μπορεί να γίνει ένα με Εκείνον! Σήμερα μπορεί ο καθένας από σας να του ανοίξει την καρδιά του. Όσα λάθη και αν έχετε κάνει, Εκείνος τα συγχωρεί, γιατί στο πέρασμά Του σκορπίζει τα σκοτάδια και αναδύεται το φως της Αναστάσεως!
Επίλογος

-Αδελφοί μου, τι νόημα έχει αυτή η ημέρα αν έλθουμε, να Τον δούμε και φύγουμε;
-Μήπως δεν Τον είδε ο Ιούδας;
-Μήπως δεν Τον είδαν όλοι οι στρατιώτες;
-Μήπως δεν Τον είδαν όλοι αυτοί οι εχθροί Του, οι Φαρισαίοι και οι Αρχιερείς;  Εκείνοι χάρηκαν!    -Εσείς, τι θα κάνετε σήμερα;
-Θα μείνετε αδιάφοροι σαν τους Φαρισαίους και τους Αρχιερείς;
-Ή θα πονέσετε σαν τη μαμά Του και τους μαθητές Του;
-Θα έλθετε να Του φιλήσετε γλυκά τα πόδια και να Του πείτε: «Γλυκέ μου Βασιλιά!»;
Είμαι πεπεισμένος, ότι όσοι ήρθατε εδώ σήμερα, Τον αγαπάτε. Η αγάπη, σας έφερε εδώ! Η αγάπη και η λαχτάρα Αυτού του μοναδικού Βασιλιά, σας έφεραν εδώ σήμερα! Σας έφερε η μητρική αγάπη για να δείτε τον Γιό σας και Θεό σας! Σας έφερε εδώ η πατρική σας λαχτάρα, να πονέσετε με τον Γιό σας! Σήμερα ο Γιός του Θεού, γίνεται Υιός του ανθρώπου! Σήμερα ο Γιός του Θεού παραδίδεται στις καρδιές εκατοντάδων μητέρων και πατεράδων, για να Τον κάνουν δικό τους Βασιλιά, Γιό και Θεό τους!
Μαζί με την Παναγία σήμερα μπορούμε να Τον φωνάξουμε και εμείς:  «Και Συ Υιέ και Θεέ Μου,  έλα στην καρδιά μου, γίνε Βασιλιάς μου και εγώ ο πατέρας Σου και η μάνα Σου».
Εύχομαι αυτή η βραδιά, να είναι σήμερα η αυγή μιας καινούργιας ημέρας για όλους εμάς! Για τον καθένα από μας να γίνει μια καινούργια αυγή, που θα λάμπει στις καρδιές μας το παντοτινό φως της χάριτος και της ευλογίας του Ουράνιου Πατέρα μας. Αμήν!