Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Η λατρεία του Θεού Πατέρα στα παιδιά Του


 Η λατρεία του Θεού Πατέρα στα παιδιά Του

-Έχετε πει ποτέ στα παιδιά σας ότι τα λατρεύεται;
-Πόσες φορές το έχετε κάνει;
-Πόσες φορές έχετε πει στα παιδιά σας : «Παιδί μου σε λατρεύω»
-Πόσες φορές;
-Άπειρες..
-Μην λες ψέματα. Είναι μετρημένες  οι φορές. Νιώθετε μέσα σας αυτή την ευτυχία. Αλλά την λέτε λιγότερες φορές.
-Πόσες φορές τα κοιτάτε και λέτε:
«Παιδί μου σε λατρεύω. Αλλά σε λατρεύω τόσο ώστε δεν μπορώ κάθε μέρα να ζω χωρίς τη δικιά σου σκέψη, χωρίς τη δικιά σου αγωνία, χωρίς τη δικιά σου ευτυχία. Δεν μπορώ να σε σκεφτώ παιδί μου χωρίς να μπορώ να ζήσω ήρεμη,όταν ξέρω ότι εσύ έχεις πόνο, ότι εσύ είσαι ανήσυχος,  ότι εσύ υποφέρεις.
-Πόσες φορές το είπατε;

Αλλά θα σας ζητούσε και κάτι άλλο:
-Πόσες φορές το είπατε  και την ώρα εκείνη εσείς σηκώσατε τα χέρια στον ουρανό να πείτε:
«Θεέ μου, το παιδί μου και τα μάτια μου…»
-Πόσες φορές;
Να είστε σίγουροι ότι πολλοί λιγότερες φορές από ότι τις λέει κάθε μέρα Εκείνος.

Εκείνος λέει:
«Κάθε μέρα, κάθε στιγμή, κάθε λεπτό η καρδιά Μου χτυπάει για σας και σας το λέω και σας το ξαναλέω και θα το λέω συνέχεια και θα το φωνάζω. Το ακούει ο ουρανός, το ξέρουνε οι Άγγελοι και το ξέρουνε και οι Άγιοι. Κάθε μέρα αντηχεί ο ουρανός από μια φωνή που ακούγεται κραυγαλέα σε όλο το στερέωμα σε όλη τη κτίση που δημιούργησα. Σας Λατρεύω!Σας Λατρεύω!Σας Λατρεύω! Αυτή η λατρεία είναι που Με κάνει να ανέχομαι τα λάθη σας και να μεγαλώνω το έλεος Μου, γιατί εάν σκεφτείτε την αθλιότητα σας είναι άπειρη. Δεν έχει τελειωμό, δεν  έχει τέλος η αθλιότητα σας. Αλλά οι Άγγελοι θαυμάζουνε την δικιά σας αθλιότητα, την άπειρη αθλιότητα σας, αλλά και το δικό μου άπειρο έλεος και την άπειρη Μου ευσπλαχνία για σας.

Κάθε μέρα βλέπω τα λάθη σας αλλά η καρδιά μου χτυπάει για σας, γιατί θέλω να μάθετε ότι δεν υπάρχει στη γη κανένας, ούτε στον ουρανό κανένας, που να σας λατρεύει τόσο πολύ όσο Εγώ, γιατί είσαστε τα δικά Μου σπλάχνα. Γι’ αυτό και η μόνη έκφραση της Αγάπης μου είναι η ευσπλαχνία, γιατί μέσα από τα σπλάχνα Μου σας έβγαλα και μόνο ευσπλαχνία μπορώ να σας δίνω. Μόνο που εσείς δεν μπορείτε να καταλάβετε, ότι εσείς μπορεί να είστε τα δικά Μου σπλάχνα αλλά κι Εγώ είμαι το δικό σας σπλάχνο γιατί από τα σπλάχνα Μου σας έβγαλα.
-Πώς μπορείς να φωνάξεις τη μήτρα που σε γέννησε εκτός από το όνομά της το πραγματικό που σε έβγαλε; Σπλάχνα Μου έχετε γίνει, γιατί από τα σπλάχνα Μου σας έβγαλα και σπλάχνο Εγώ σε εσάς είμαι.

Θέλω να ξέρετε κάτι. Πολλές φορές μου ζητάτε να σας βοηθήσω. Πολλές φορές πέφτετε και γονατίζετε. Πολλές φορές κάνετε λάθη. Τα βλέπω τα λάθη σας.
-Εσείς έχετε το αίσθημα ότι Εγώ δεν υποφέρω;
Υποφέρω. Όχι γιατί έκαμες το λάθος, αλλά γιατί πληγώθηκες. Κανένας γονιός  δεν μπορεί να νιώσει χειρότερα από τη στιγμή εκείνη που βλέπει το παιδί του πληγωμένο και δεν είστε εσείς πιο εύσπλαχνοι, πιο καλύτεροι από Εμένα που γέννησα την ευσπλαχνία.
Όταν εσείς γονατίζετε και πληγώνεστε και σας πληγώνει ο σατανάς, εσείς δεν βλέπετε τα βέλη του. Εγώ όμως  τα βλέπω γιατί εσείς ακόμα ζείτε με το σώμα,Εγώ όμως είμαι Πνεύμα. Ξέρω και βλέπω τις πληγές που σας δίνει. Γι’ αυτό και στις δικές σας τις πληγές Εγώ πληγώνομαι, αλλά περιμένω να δω πως θα αντιδράσετε, τι θα κάνετε. Πρέπει να βεβαιώσω ότι εσείς αγωνίζεστε για Μένα.

Καμιά αγάπη δεν είναι πιο ισχυρή από εκείνη που έχει θυσία.
Καμία αγάπη δεν είναι πολύ  δυνατή εκτός από εκείνη, που έχει μαρτύριο και μαρτυρία.
Γι’ αυτό κι Εγώ σας την έδειξα πάνω στο Σταυρό. Έδωσα τον Υιό Μου να μαρτυρήσει, να υποφέρει και να γίνει μαρτυρία της δικής Μου Αγάπης. Όμως εσείς πρέπει να δείξετε ότι και εσείς Με αγαπάτε και μαρτυράτε για Μένα. Η Μαρτυρία η δικιά σας  είναι:
Υπομονή στις θλίψεις.
Η αντοχή στους πειρασμούς.
Ο αγώνας για την επιτυχία.
Και ομολογία της δικής Μου Αγάπης.
Πολλές φορές Μου ζητάτε να σας βοηθήσω.
-Έχετε την εντύπωση ότι Εγώ δεν σας ακούω;
Εσείς νομίζετε ότι Είμαι μακριά.
Εσείς νομίζετε ότι δεν παρακολουθώ τα λάθη σας.
Δεν παρακολουθώ τις πτώσεις σας.
Δεν παρακολουθώ τους αγώνες σας.
Δεν παρακολουθώ όλες τις πληγές  σας, που σας κάνει ο σατανάς.
-Ποιος σας είπε ότι δεν τα βλέπω;
-Επειδή δεν βιάζομαι να απαντήσω;
Επειδή δεν βιάζομαι να σας αγκαλιάσω;
Επειδή δεν βιάζομαι να σας βοηθήσω;
-Τι νόημα θα είχε να σας βοηθήσω αμέσως μόλις Μου το ζητάτε χωρίς εσείς να αγωνιστείτε;
Εγώ μοιάζω σαν τον Πατέρα, σαν κι εσάς,  που όλοι καμαρώνετε το παιδί σας,όταν αγωνίζεται στο στίβο, όταν αγωνίζεται στα μαθήματα,  όταν αγωνίζεται σε μια πράξη.
 -Τι θα έπρεπε να γίνει;
-Ο πατέρας να κάνει τα μαθήματα του παιδιού; Ή το παιδί το ίδιο;
-Τι έπρεπε να γίνει λοιπόν;
-Ο πατέρας να τρέξει στη θέση του αγώνα; Ή το ίδιο το παιδί;
-Ποιος θα έπρεπε να πάρει το βραβείο; Εγώ ή το παιδί;
Το  ίδιο γίνεται και με εσάς. Σας αφήνω να τρέξετε, να αγωνιστείτε, χωρίς να γνωρίζετε ότι Εγώ Είμαι δίπλα σας και σας κρατάω το χέρι.
Εγώ είμαι δίπλα σας και σας φωτίζω όπως γνωρίζετε.
Εγώ είμαι δίπλα σας για να σας ενισχύω, γιατί πρέπει να αποδείξω στον σατανά ότι εσείς μόνοι σας αγωνίζεστε, εσείς μόνοι σας υποφέρετε, εσείς μόνοι σας για την αγάπη Μου θέλετε να πετύχετε την αγιότητα.

-Και τι είναι αγιότητα;
-Αγιότητα νομίζετε ότι είναι όλες αυτές οι αρετές που αγωνίζεστε να πετύχετε;
-Αγιότητα νομίζετε ότι είναι να γίνεται άνθρωποι της προσευχής; 
-Να γίνεται άνθρωποι των μετανοιών, άνθρωποι της καλοσύνης;
Αγιότητα δεν είναι αυτό.
Αγιότητα είναι να ακούω στην καρδιά σας το δικό Μου το όνομα!
Να βλέπω στην καρδιά σας τη δική Μου μορφή.
Η Αγιότητα ξεκινάει από την ώρα που εσύ θα σηκώσεις τα μάτια σου στον ουρανό, θα κοιτάξεις και θα μπορώ να δω μέσα από τα δικά σου μάτια τον πόθο που έχεις για Μένα, την αγάπη που έχεις για Μένα, την λατρεία που έχεις για Μένα. Από εκεί ξεκινάει η Αγιότητα.
Και δεν θα αγωνίζεσαι γιατί θα θέλεις να ανεβείς στον ουρανό για να κερδίσεις τον Παράδεισο.
Τι ανόητο είναι να αγωνίζεσαι για κάτι για αντάλλαγμα.
-Θα θέλατε εσείς ποτέ να σας αγαπούν οι άλλοι επειδή έχετε κάτι να τους δώσετε;
-Ή γιατί θέλετε να σας αγαπούν;
-Εσείς γιατί θέλετε να αγαπάτε;
-Για να σας χαρίσουν κάτι;Ή γιατί θέλετε να αγαπάτε;
Ρωτήστε τους εαυτούς σας και ελάτε στην δικιά Μου θέση να δείτε, τι ζητώ από σας.
Εγώ θέλω να Μ’ αγαπάτε, γιατί Μ’ αγαπάτε!
Θέλω να αγωνίζεστε γιατί Μ’ αγαπάτε!
Θέλω να υποφέρετε με υπομονή όλες τις δοκιμασίες και τους πειρασμούς, γιατί μ’ αγαπάτε!
Αυτό κάνανε οι Μάρτυρες και οι Όσιοι, γι’ αυτό αγίασαν.
Η Αγιότητα ξεκινάει από το δικό Μου χτυποκάρδι!
Η δική σας Αγιότητα ξεκινάει από την αναζήτηση στο δικό Μου χτυποκάρδι!
Όσοι από εσάς μπορείτε να μάθετε, να αναγνωρίσετε ότι Εγώ σας λατρεύω, τότε θα αγωνιστείτε να με ερωτευτείτε κι Εγώ θα σας δείχνω κάθε φορά  τον δικό Μου έρωτα και τη δική Μου μητρική αγάπη.
Εγώ είμαι Εκείνος που θα σας χαρίσει μετά αυτή τη δική Μου μητρική στοργή για όλο τον κόσμο. Και αυτή η δική Μου μητρική στοργή, που σαν χάρισμα θα σας δώσω, θα είναι αυτή που θα σας βοηθήσει να μην είσαστε ψεύτες, να μην είσαστε κλέφτες, να μην είσαστε συκοφάντες, να μην πονηρεύεστε για τους άλλους, γιατί αυτός που Με αγαπάει κοιτάει Εμένα και δεν κοιτάει το γύρο του. Αυτός που με αγαπάει κοιτάει Εμένα στα μάτια. Ακούει το δικό Μου χτύπο μέσα στην δικιά του την καρδιά.
-Τι νομίζετε ότι είμαι Εγώ για σας;
Όλοι σας Με φωνάζετε Πατέρα. Έτσι Μ’ εφώναξε και ο Γιός Μου και σας είπε την προσευχή: «Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς..»,
-Ποιος από σας όμως μπορεί να καταλάβει ότι δεν Είμαι μόνο Πατέρας;
Γιατί Εγώ ο ίδιος σαν Θεός χάρισα σε εσάς και πατρότητα στους άντρες και μητρότητα στις γυναίκες.
-Ποιος σας τα έδωσε όλα αυτά; Εσείς τα αποκτήσατε;
Εγώ σας τα έδωσα.
-Ποιος είναι πατέρας και μάνα πραγματική;
ΕγώΕίμαι, λέει ο Θεός!
Εγώ είμαι και Πατέρας και Μάνα. Γιατί Εγώ σαν Πατέρας σας προστατεύω και σαν Μάνα σας φροντίζω. Σαν μάνα στοργική με τρυφερότητα σας αγκαλιάζω στην καρδιά Μου και σας παρηγορώ.
Και όταν εσείς πέφτετε και κάνετε λάθη και πολλές φορές μεγάλα λάθη, που εσείς πικραίνεστε και τότε με φόβο τρέμετε τη δική Μου τιμωρία, τότε Με πικραίνετε ακόμα πιο πολύ.
Πιο πολύ Με στεναχωρείτε γιατί το μόνο που βλέπετε σ’ Εμένα είναι την τιμωρία.
Ποτέ δεν  μπορείτε να δείτε πόσο Πατέρας Είμαι και πόσο Μάνα.
-Ποιος από σας είναι πιο Πατέρας από Εμένα;
-Και ποιος από σας είναι πιο Μάνα από Εμένα;
-Εσείς πόσες φορές δεν ακούσατε ότι μάνες έδιωξαν τα παιδιά τους, μάνες εγκατέλειψαν τα παιδιά τους, τα βρέφη τους πίσω από την πόρτα κάποιας άλλης;
-Ποιος από εσάς μπορεί να πει ότι είναι η τέλεια μάνα, ο τέλειος πατέρας;
-Αλλά ποιος από όλους μπορεί να πει ότι Εγώ δεν είμαι ο τέλειος Πατέρας και η τέλεια Μάνα;
Γιατί Εγώ και σας αγαπάω και σας φροντίζω. Και μην ξαναπείτε ποτέ, όσοι με πιστεύετε ότι Εγώ είμαι ο τιμωρός. Τιμωρός είναι μονάχα ο σατανάς. Εκείνος τιμωρεί και ξέρετε γιατί παιδί μου;
Γιατί βγαίνετε από την καρδιά Μου. Γιατί όταν είστε μέσα στο σπίτι ασφαλισμένοι, στην προστασία του πατέρα και της μάνας, κανείς δεν μπορεί να μπει μέσα και να αρπάξει ένα παιδί.
-Ποιος μπορεί κλέφτης να αψηφήσει τον κίνδυνο της δύναμης του πατέρα  και της στοργής της μάνας και να μπει να αρπάξει ένα μωρό μέσα από ένα σπίτι;
-Πότε είναι εύκολο να το κάνουν;
Όταν το παιδί φύγει από το σπίτι και τριγυρίζει μέσα στις νύχτες μοναχό του. Εύκολο τότε γίνεται λεία του σατανά και τότε σας τιμωράει ο σατανάς.
Εγώ δεν τιμωρώ κανέναν. Αυτοτιμωρείστε μόνοι σας όταν Μ’ εγκαταλείπετε.

-Γι’ αυτό τι ζητάω;
Την επιστροφή σας στη δικιά Μου την καρδιά. Δεν μπορώ να στρώνω το τραπέζι της Χάριτός Μου, έτοιμος να σας μοιράσω το φαγητό από τα πλούσια γεύματα της χάριτός του Αγίου Πνεύματος και να βλέπω τις καρέκλες των παιδιών μου άδειες. Και αυτές τις ψυχές, τα παιδιά Μου, να τα έχει ήδη  αγκαλιάσει και να τα περιποιείται αμαρτωλά και δυνατά και πειρασμικάο ίδιος ο αντίδικος, ο σατανάς.
Εσείς λοιπόν μόνοι σας αυτοτιμωρείστε, αυτοκαταδικάζεστε και όταν αποφασίσετε να γυρίσετε, έχετε πεισθεί από εκείνον ότι Εγώ είμαι σκληρός!!!
-Σας έπεισε ποιος;
-Σας έπεισε ο σατανάς τι;
-Ότι Εγώ Είμαι σκληρός;
-Εκείνος τι είναι; Ο καλός;
-Αυτός που σας βασανίζει, είναι ο καλός;
Για σκεφτείτε λίγο αυτά τα πράγματα που κάνετε.
Γι’ αυτό το μόνο που ζητάω από εσάς είναι να επιστρέψετε στην καρδιά Μου.
Το μόνο που ζητάω από εσάς είναι να αλλάξετε ζωή, να αλλάξετε τον έρωτα σας.
Μέχρι τώρα ερωτευτήκατε τα χρήματα.
Ερωτευτήκατε την δόξα.
Ερωτευτήκατε τον εγωισμό σας.
Ερωτευτήκατε τον ίδιο σας τον εαυτό. Το μόνο που θέλετε είναι να αυτοϊκανοποιείστε με πάσης μορφές ηδονές της γης.
Όσοι όμως Με ζητάτε, σταματήστε τα αυτά. Ελάτε στην καρδιά Μου για να καταλάβετε ότι τώρα θα είστε ευτυχισμένοι, γιατί θα Με κοιτάτε στα μάτια, γιατί θ’ ακούτε τους χτύπους της δικιάς Μου της καρδιάς. Τώρα μες στην καρδιά Μου θα μάθετε πόσο έλεος, πόσο φιλεύσπλαχνος, πόσο πολυέλεος, πόσο γλυκύς Είμαι, πόσο Μάνα και Πατέρας στον καθένα Είμαι.

Όταν θα σηκώνεται άλλη φορά τα χέρια σας στον ουρανό, να τα σηκώνετε με αγάπη και όχι με φόβο. Ποτέ κανένας πατέρας δεν νιώθει άνετα και ωραία όταν νιώθει το παιδί του, να στέκετε μπροστά του και τρέμει από φόβο. Τότε δεν είναι ευτυχισμένος.
-Πως λοιπόν θέλετε να Με κάνετε να Είμαι ευτυχισμένος, όταν κάθε φορά που Με πλησιάζετε το κάνατε γιατί φοβάστε μην κολαστείτε; Φοβάστε μην χάσετε τον Παράδεισο; Φοβάστε μην τύχει και βγείτε έξω από την ηθική σας συνείδηση;
Ποια είναι ηθική συνείδηση;
Δεν Είμαι Εγώ ο Πατέρα σας και η Μάνα σας; Εσείς δεν είστε τα παιδιά Μου;
-Τι μεγαλύτερη σχέση ηθική μπορεί να υπάρχει από το παιδί να νιώθει αγαλιωμένο  μέσα στην δικιά Μου καρδιά;
-Γιατί δεν Μου την δίνετε την ευκαιρία να πω σε όλους τους Αγίους και στους πάντες, αυτός είναι ο γιός Μου ο αγαπημένος, αυτή είναι η κόρη Μου η λατρεμένη;
-Γιατί δεν Μου δίνετε αυτή τη χαρά; Γιατί;
Γιατί μέσα στην καρδιά σας δεν βλέπω ούτε την λατρεία, ούτε την αγάπη και Μου στερείτε ακόμα πιο πολύ την πιο μεγάλη χαρά.

Αν για σας ευλογία είναι να σας σκέφτομαι και να σας κοιτώ στα μάτια, για Μένα η μεγαλύτερη ευτυχία σαν Θεό και Πατέρα είναι να Με κοιτάτε στα μάτια, να βλέπω μέσα από τα μάτια σας τη δικιά σας αγάπη, να βλέπω μέσα την καρδιά σας το δικό σας χτυποκάρδι.
Αυτά θέλω να σας πω σε όλα τα παιδιά και όλοι να το μάθουνε, ότι αν υπάρχει κάτι  που έχει η δικιά Μου καρδιά για όλους σας είναι μόνο λατρεία!
Δεν βλέπω τα λάθη σας. Μα και όταν τα βλέπω, το μόνο που νιώθω είναι ότι το παιδί Μου πάλι ξαναπληγώθηκε, πάλι ο γιός Μου και η κόρη Μου ξαναπληγώθηκε από τον σατανά.
Το μόνο που θέλω είναι να Με αφήσετε Εγώ να σας καθαρίσω, Εγώ να σας βάλω πούδρες και  αρώματα. Εύκολα  στην αγκαλιά Μου μπορώ να σας ξαναβάλω, φτάνει μονάχα να το θέλετε εσείς. Γιατί ο μόνος τρόπος για να φύγετε από κοντά Μου είναι μονάχα όταν το θελήσετε  εσείς.Εγώ ποτέ δεν διώχνω κανέναν, ούτε τον χειρότερο άνθρωπο, ούτε και τον χειρότερο αμαρτωλό.
Εσείς είστε τόσο ανόητοι που λατρεύετε τα παιδιά σας, έστω και αν αυτά πολλές φορές είναι τόσο πληγωμένακαι ανίκανα να κάνουν οτιδήποτε;
-Εγώ ο ίδιος δεν σας έδωσα το συναίσθημα να λέτε: «Πω, πω, αυτή η μάνα, αυτός ο πατέρας έχει ένα παιδί τελείως άρρωστο, ένα  παιδί κατάκοιτο, και όμως το λατρεύει».
-Κι έχετε εσείς πιο πολύ αγάπη από Εμένα που σας λατρεύω, έστω και αν είσαστε καταπληγωμένοι και άρρωστοι ανήμποροι να κάνετε οτιδήποτε;
-Γιατί αλλάξατε τα λόγια της δικιά Μου αγάπης;
-Γιατί όλα αυτά τα έχετε αλλάξει και μιλάτε μόνο για ένα φόβο;
Βγάλτε το φόβο!
Ο φόβος δεν ανήκει στα παιδιά Μου!
Στα παιδιά Μου ανήκει μόνο η χαρά!
Και αυτό θέλω να σας πω: Μην ξαναμιλήσετε για φόβο και για τρόμο και για τιμωρία.
Αυτά είναι τα στοιχεία που έχει μονάχα ο σατανάς που σας μισά.
Στην δικιά Μου την καρδιά όποιος έρθει, όσο αμαρτωλός και αν είναι, όσο λαθεμένος και αν είναι, ένα θα καταλάβει, ότι Είμαι μονάχα Έλεος και Ευσπλαχνία, Καλοσύνη και Ευγένεια.
Με καλοσύνη σας σηκώνω και με ευγένεια σας απαντώ.
Δεν σας τιμωρώ, γιατί η τιμωρία ανήκει μονάχα στο σατανά.
Αυτός τιμωρεί όλα εκείνα τα παιδιά τα ανόητα, που φεύγουν μέσα από τη δική Μου την καρδιά.
Εσείς δεν θέλω να είστε ανόητοι.
-Και ανόητος ποιος είναι;
Αυτός που φεύγει από τη δική Μου αγάπη και από τη δική Μου σκέψη!

Ο Θεός να σας ευλογεί!