Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Η πεντάκτινη δύναμη των Χριστιανών


Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για την πεντάκτινη δύναμη των Χριστιανών, που πηγάζει μέσα από την ίδια τη ζωή του Χριστού και συγκεκριμένα μέσα από την όλη πορεία της ζωής Του, από την Γέννηση, μέχρι την Ανάστασή Του.

Η πρώτη δύναμη:
Λέει ο Ιησούς:

«Αγαπήστε Με σαν Βρέφος, που ζητάει να μπει στου καθενός σας την ψυχή. Θέλω όπως Με αγάπησε η Μητέρα Μου Μαριάμ και ο θετός Μου πατέρας Ιωσήφ να Με αγαπήσετε κι εσείς. Θέλω όπως φώναζα εκείνους «Μαμά! Μπαμπά!», να φωνάζω κι εσάς».
Αυτή θα είναι η πρώτη σας δύναμη, παιδιά Μου».

-Που να το φανταστεί αυτό κανείς, πως ο Θεός θα μπορούσε να φωνάξει μέσα από το στόμα του Γιού Του, του μικρού Ιησού, αυτές τις πιο γλυκές λέξεις, που υπάρχουν στη γη «Μαμά! Μπαμπά!» και να θέλει πάντα με ανοιχτές τις αγκάλες να τρέχει μέσα σε γλυκές αγκαλιές, που θα Τον κλείνουν στοργικά στην καρδιά τους και θα θελήσουν να Τον κάνουν Βασιλιά τους;
Αυτή είναι η πρώτη σας δύναμη.
Ελάτε λοιπόν στη Βηθλεέμ σαν μικρό παιδί, σαν μικρό τσοπανόπουλο, σαν μικρή τσοπάνισσα και πάρτε Τον στα χέρια και σφίξτε Τον τρυφερά στην αγκαλιά σας.  
Αποκτήσετε ένα γλυκό Μωρό στην καρδιά σας, πέστε του τα πιο ωραία ερωτόλογά σας και τότε θα ακούσετε κι εσείς την πιο γλυκιά λέξη, όχι από άνθρωπο, αλλά από τον Θεό, που έγινε άνθρωπος: «Μαμά! Μπαμπά!».

Η δεύτερη δύναμη:
Λέει ο Ιησούς:
 «Αγαπήστε Με τώρα σαν τον δωδεκάχρονο Ιησού, σαν το γλυκό αυτό αγόρι, που θα σας κρατάω από το χέρι και θα σας μιλάω σαν μικρά Μου αδελφάκια για τα μεγαλεία του Ουρανού. Μα θέλω επίσης να σας διδάξω και κάτι άλλο. Όπως Εγώ δωδεκαετής ήμουν υπάκουος στους γονείς Μου, θέλω κι εσείς να υπακούτε στον Θεό Πατέρα Μου. Αν πραγματικά υπακούτε στο θέλημα του Πατέρα Μου, όπως υπάκουα κι Εγώ, θα ευλογηθείτε. Εγώ ποτέ δεν έκανα το θέλημά Μου εδώ στη γη, αλλά το θέλημα του Πατέρα Μου. Έγινα υπήκοος μέχρι θανάτου, θανάτου δε σταυρού. Η βάση των ευλογιών στη ζωή σας πηγάζει από την υπακοή στο θέλημα του ουράνιου Μου Πατέρα. Αυτή θα είναι η δεύτερη σας δύναμη. Αυτή θα σας δώσει πάρα πολλές ευλογίες, που δεν έχετε ποτέ φανταστεί».   


Η τρίτη δύναμη:
«Αγαπήστε Με σαν Διδάσκαλό σας! Στην ωραία πύλη πάντα παρουσιάζομαι να σας ευλογώ  με ένα Ευαγγέλιο στο χέρι. Και το Ευαγγέλιο αυτό δεν γράφει πολλά λόγια. Αν θα ανοίξετε το Ευαγγέλιό Μου, θα δείτε ότι μόνο θαύματα έκανα. Όλες του οι σελίδες είναι γεμάτες από τα θαύματα, γιατί επιθυμώ στη ζωή σας να κάνω το μεγαλύτερο θαύμα, να σας ενώσω με τον Πατέρα Μου! Για να σας ενώσω με τον Πατέρα Μου τρία πράγματα εσείς πρέπει να Του δώσετε: Την καρδιά σας να Τον λατρεύει ερωτικά. Τον νου σας να Τον σκέπτεται θεϊκά. Και το στόμα σας να μιλάει με ευγνωμοσύνη».  Δεν σας ζητάει τίποτα άλλο. Αν τα δώσετε αυτά, τότε θα γίνει το θαύμα στη ζωή σας!

Η τέταρτη δύναμη:
«Να θυμάστε μετά την τέταρτη δύναμη. Την δύναμη εκείνη, που χάριν σ’ αυτήν, θα πετύχετε τα υπόλοιπα.
-Ξέρετε ποια είναι αυτή;
Η δύναμη της σταυρικής Μου θυσίας!
Βλέπετε Εμένα το αετόπουλο, τον Υιό του Θεού, να βρίσκομαι πάνω στον σταυρό ταπεινωμένος, για να σας δείξω ότι ο δρόμος του Ουρανού περνάει μέσα από την ταπείνωση. Ο δρόμος της ευτυχίας περνάει μέσα από την ταπείνωση. Ο δρόμος προς την καρδιά του Πατέρα Μου περνάει μέσα από την ταπείνωση.
Μακάριοι αυτοί που θα είναι ταπεινοί, γιατί Εγώ θα ζω μέσα απ’ αυτούς και αυτοί θα ζουν μέσα στην καρδιά του Πατέρα Μου σαν μωρά.
Σαν μεγάλη δύναμη, από την σταυρική Μου θυσία, σας δίνω το Σώμα και το Αίμα Μου, γιατί μέσα απ’ αυτό γίνεστε ένα μ’ Εμένα, κι Εγώ σας παίρνω τη ψυχή και την αφήνω μέσα στην καρδιά του Θεού Πατέρα. Μακάριοι αυτοί που θα εκτιμούν το μεγαλύτερο δώρο που τους χαρίζω, το Σώμα Μου και το Αίμα Μου!»

Η πέμπτη δύναμη:
 «Αλλά τίποτα δεν θα ήταν τελειωμένο, εάν δεν σας υπενθύμιζα και την πέμπτη δύναμη:
Την δύναμη της Ανάστασής Μου!
-Ξέρετε γιατί;
Γιατί όλες οι προηγούμενες δυνάμεις έγιναν, για να αναστηθείτε εσείς, τα παιδιά Μου! Να αναστήσω την ψυχή σας! Να την πάρω μέσα από τα νύχια του σατανά, μέσα από τα νύχια του εωσφόρου, να την κρατήσω στοργικά μέσα στα δικά Μου ευσπλαχνικά χέρια, του Υιού του Θεού, που είναι ένα με τον Θεό Πατέρα, να την αναστήσω και να την λαμπρύνω!

Όλοι εσείς, που θα Με δεχτείτε σαν Βρέφος και θα υπακούτε στον Θεό Πατέρα Μου, όπως κι Εγώ δωδεκαετής ήμουν υπάκουος στους γονείς Μου, θα ευλογηθείτε.
Μακάριοι όμως θα είναι κι εκείνοι, που θα Με δεχτούν σαν Διδάσκαλο, για να τους διδάξω τι θέλει ο Θεός Πατέρας μας.
Αλλά και αυτοί που θα δεχτούν την σταυρική Μου θυσία και πάρουν το Σώμα Μου και το Αίμα Μου, τότε σ’ αυτούς Εγώ θα χαρίσω την πολυπόθητη ανάσταση. Αυτό είναι, παιδιά Μου, που τρέμει ο σατανάς! Αυτό είναι που φοβάται ο σατανάς, την ανάσταση της ψυχής σας!
-Αλήθεια, εσείς θα το δεχτείτε;
-Εσείς το θέλετε;
-Ναι!
Αν το θέλετε, τότε ζήστε το μέσα από τη ζωή σας!
Τότε θα γίνει αυτό που λέει ο Απόστολος Παύλος: «Η ζωή του Ιησού, ζει μέσα στην δικιά μου τη ζωή», γιατί τότε κι Εγώ θα πω: «Ναι, παιδί Μου, ζεις μέσα σε Μένα».
Τώρα θα γίνει πραγματικότητα αυτό που γράφτηκε:
«Μείνατε εν εμοί, καγώ εν υμίν» (Ιωάν. 15, 4). Αυτή είναι η ευχή μου σήμερα!

Επίλογος

Για όλους εσάς που ακούτε αυτά τα λόγια, η ζωή σας από τώρα και στο εξής, να είναι μία ζωή με το θείο Βρέφος Ιησού, να ζει μέσα στην καρδιά σας σαν Μωρό. Η ζωής μας να είναι συνυφασμένη με τον δωδεκάχρονο Ιησού, με το γλυκό αυτό αγόρι, να μας κρατάει από το χέρι και να μας μιλάει σαν μικρά Του αδελφάκια για τα μεγαλεία του Ουρανού. Η ζωή μας να είναι γλυκά συνδεδεμένη με εκείνο το παλικάρι, τον Δάσκαλο των δασκάλων, να μας διδάσκει ποιο είναι το θέλημα του Θεού Πατέρα μέσα από το Άγιο Του Ευαγγέλιο. Και όσοι θα ποτιστούμε από το Σώμα Του και το Αίμα Του, θα συναναστηθούμε.
-Ξέρετε ποια είναι η ανάστασή μας;
Αυτό πρέπει να το μάθεις, γιατί έχει αξία.
-Ποια είναι λοιπόν η ανάσταση;
Η ανάσταση θα γίνει την ώρα εκείνη, που ο Θεός Πατέρας θα πει σε μια απλή ταπεινή ψυχή, που Τον ερωτεύτηκε πολύ στη γη:
«Έλα, γιέ Μου, η θέση σου είναι μέσα στην καρδιά Μου! Μείνε μόνιμα μέσα στη ψυχή μου! Μείνε μόνιμα μέσα στην καρδιά Μου σαν βρέφος πολυαγαπημένο, κι Εγώ θα είμαι από τώρα και στο εξής η Μαμά κι εσύ το μωρό. Εσύ το μωρό Μου κι εγώ η Μαμά σου».
Μακάριοι οι άνθρωποι εκείνοι, που θα ζήσουν τον Θεό σαν Μανούλα τους!
Μακάριοι οι άνθρωποι εκείνοι, που δεν θα γευθούν απλά την πατρική Του προστατευτική δύναμη, αλλά θα ζήσουν την τρυφερότητα της μητρικής Του παρουσίας, του μητρικού Του θεϊκού έρωτα.

Εύχομαι ο Θεός να σας ευλογεί όλους και να δεχτείτε αυτά τα λόγια. Να Τον κάνετε δικό σας Βρέφος, να Τον ζείτε δωδεκαετή Βασιλιά, να Τον έχετε ένδοξο Διδάσκαλο και να Τον παίρνετε σαν πληγωμένο Μωρό μέσα από την Θεία Κοινωνία, γιατί τότε θα σας δοθεί η ευκαιρία να συναναστηθείτε μαζί Του και να βρεθείτε στην ένδοξη Βασιλεία του Θεού Πατέρα, όταν σαν βρέφη στην μητρική Του αγκαλιά θα απολαμβάνετε μαζί το μεγαλείο της υπέρτατης ηδονής, της αιώνιας ευτυχίας!
Αυτή είναι η πραγματική μελωδία της ευτυχίας!

Εύχομαι ο Θεός να σας ευλογεί όλους! Αμήν.