Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Μυροφόρες του θεϊκού έρωτα

Μυροφόρες του θεϊκού έρωτα


Σήμερα είναι Κυριακή των Μυροφόρων. Γιορτάζουνε εκείνες οι γυναίκες που άλειψαν με τα μύρα τον Κύριο. Στο πρόσωπο των Μυροφόρων γιορτάζετε όλες εσείς οι γυναίκες. Αυτή νομίζω ότι είναι η πιο καταπληκτική μέρα, που πρέπει να την αφιερώσουμε στην γιορτή της γυναίκας. Ξέρετε γιατί; Γιατί ο τρόπος που έζησαν, ο τρόπος που αγάπησαν τον Θεό, ο τρόπος με τον οποίο μας διδάσκουν, νομίζω ότι αποτελεί την βάση της δικής σας πορείας.
Όχι γιατί αυτές από μόνες τους απετέλεσαν την βάση της σωστής πνευματικής πορείας, από μόνες τους δεν ήξεραν τίποτα, αλλά η αξία τους έγκειται σε κάτι πολύ μυστικό και ωραίο: Το ότι διδάχτηκαν την πνευματική πορεία από την ίδια την Μάνα του Χριστού. Γιατί τόσο η Μαγδαληνή, τόσο η Μαρία του Κλοπά, τόσο η Σαλώμη, όσο και η Μαρία του Ιωσήφ και όλες εκείνες «αι συνακολουθήσασαι» όπως τις ονομάζει το Ευαγγέλιο, ήταν οι γλυκές, πιστές, αφοσιωμένες φίλες της Παναγίας.
Εκείνη τις δίδαξε πώς να αγαπούν τον Γιό της. Εκείνη τις δίδαξε πώς να λατρεύουν με αφοσίωση τον μονάκριβό της Θησαυρό. Εκείνη τις δίδαξε, πώς να είναι σεμνές, πώς να είναι ταπεινές, πώς να είναι σιωπηλές. Γιατί τους έλεγε πάντα, πως το μεγαλείο μιας γυναίκας βρίσκεται στο στόμα της. Το μεγαλείο και η δύναμη μιας γυναίκας βρίσκεται ακριβώς στα χείλη και στη γλώσσα της.

Είναι η δύναμη που χάρισε ο Θεός στη γυναίκα για να σαγηνεύει, όχι μόνο τον σύντροφό της με τα γλυκά της ερωτόλογα, αλλά για να γλυκαίνει με την υπέρτατη αγάπη της και τα φιλιά της το ίδιο το βρέφος της, το ίδιο της το παιδί. Είναι η μόνη που μπορεί μέσα από τα λόγια της, μέσα από το στόμα της, να χαρίζει τέτοια χαρά και δύναμη, που να μην υπάρχει άλλη σε αυτή τη γη.
Μπορεί ο άντρας να διακρίνεται για την δύναμη της προστασίας του, για την δύναμη των έργων του, για τη δύναμη της δυναμικότητος του, όλα αυτά χαρίσματα του Θεού για τον άντρα, αλλά τα μοναδικά χαρίσματα της στοργής, της τρυφερότητας, της γλυκύτητας, της αφοσίωσης, μόνο στη γυναίκα τα έχει δώσει ο Θεός. Γι’ αυτό, εσείς οι γυναίκες αποτελείται πραγματικά, όχι την κορωνίδα του ανδρός, αλλά την κορωνίδα των δημιουργημάτων του Θεού. Έκρινε ο ίδιος ο Θεός απαραίτητη την δημιουργία σας, γιατί με την ύπαρξή σας, με την παρουσία σας, χάρισε μοναδική ευτυχία στη δημιουργία και κυρίως στο πιο τέλειο του δημιούργημα, που είναι ο άνθρωπος, που είναι ο άντρας.

Χαρίσματα και υποχρεώσεις της γυναίκας στον σύζυγό της,
στα παιδιά της, αλλά και στον ίδιο τον Δημιουργό της

Θέλω λοιπόν με λίγα λόγια σήμερα, να σας υπενθυμίσω το μεγαλύτερο αξίωμα που σας έχει δώσει ο Θεός. Να σας υπενθυμίσω σήμερα τα χαρίσματα που σας έχει δώσει ο Θεός.  Να σας υπενθυμίσω σήμερα τις υποχρεώσεις που έχετε απέναντι στον σύντροφό σας και στα παιδιά σας, αλλά και απέναντι στον ίδιο τον Δημιουργό σας. Θέλω σήμερα να σχολιάσω μονάχα ένα πράγμα, ότι αν λείπατε εσείς οι γυναίκες, ίσως η ζωή της δημιουργίας να ήταν άδεια.
Εξάλλου αυτό απέδειξε η δημιουργία σας, ότι δηλαδή είδε ο Θεός τον Αδάμ που ήταν μόνος και τότε του έδωσε ένα σύντροφο. Αλλά έναν σύντροφο βγαλμένο μέσα από την ίδια του την σάρκα, μέσα από το ίδιο του το σώμα. Ξέρετε γιατί; Για να σας πει ότι, εσύ γυναίκα και συ άντρα είσαστε ένα και σαν ένα θα κοιτάτε Εμένα τον Έναν. Δεν σας έδωσα ο ένας να κοιτά τον άλλον, αλλά μαζί ενωμένοι σαν ένα, να πορεύεστε σ’ Εμένα.
    Εάν ο Θεός δημιουργούσε ξεχωριστά την γυναίκα, θα ήταν σαν να τους έλεγε: «Εσύ άντρα κοίτα χωριστά αυτό το καινούργιο δημιούργημα».  Το ίδιο θα έλεγε και στην γυναίκα. Όμως με πολύ σοφία ο Θεός από την ίδια την πρώτη Του δημιουργία, του αντρός, έβγαλε την γυναίκα, για να δηλώσει ότι: «δεν σας έκανα σε αυτή τη ζωή ο ένας να κοιτά τον άλλον, αλλά ο ένας ενωμένος με την σύντροφό του να κοιτάει Εμένα και να πορεύεστε μαζί. Γι’ αυτό και η δύναμη που θα σας δώσω, θα είναι τέτοια, που ο ένας θα συμπληρώνει στον άλλο, αυτό που είμαι Εγώ, ο Θεός σας.
Εγώ ο Θεός σας, Είμαι προστασία, Είμαι τρυφερότητα, Είμαι στοργή, Είμαι αγάπη, Είμαι λατρεία, Είμαι τα πάντα. Σαν Θεός είμαι η Μάνα και ο Πατέρας σας. Χωρίζω όλα αυτά τα χαρίσματα στα δύο, μέσα από τα οποία σας έκανα δικιά Μου εικόνα και τα μισά τα δίνω στον άντρα και τα άλλα μισά τα δίνω στη γυναίκα και σας ζητώ για να καταλάβετε στην πληρότητα των χαρισμάτων, εσύ άντρα και εσύ γυναίκα να γίνετε ένα.
Ο ένας θα δίνει την προστασία και ο άλλος την τρυφερότητα και τη στοργή, αλλά μεταξύ σας θα έχετε μονάχα αυτό που είμαι Εγώ, απόλυτη αγάπη, απόλυτη αφοσίωση. Σαν παράδειγμα στη ζωή, σας δίνω την λατρεία που έχω στον μονάκριβό Μου Γιό Ιησού. Εγώ και Εκείνος είμαστε ένα. Θέλω και συ άντρα με την γυναίκα σου να είσαστε ένα.
Εγώ, ο Γιός Μου και το Άγιο Πνεύμα είμαστε ένα. Θέλω εσύ άντρα και συ γυναίκα και Εγώ μέσα από το Πνεύμα το δικό Μου, να είμαστε ένα. Ξέρετε γιατί; Γιατί Εγώ σας έβγαλα μέσα από την καρδιά Μου και μέσα σε αυτήν θέλω ξανά να επιστρέψετε. Αλλά θα επιστρέψετε μέσα σε αυτήν, όταν κατορθώσετε να νιώσετε  με το δικό σας τον αγώνα, ότι εσύ άντρα και συ γυναίκα δεν ήρθατε στη γη, για να απολαύσετε μονάχα την σάρκα, για να απολαύσετε μονάχα την ύλη, αλλά μέσα από αυτήν να ανεβείτε στον έρωτα της ψυχής.
Όπως Εγώ είμαι ερωτευμένος με σας σαν Πατέρας και Μάνα, έτσι θέλω και σεις να είστε μ’ Εμένα. Αλλά για να το καταλάβετε αυτό, δίνω τον ένα στον άλλον, τον άντρα στην γυναίκα και την γυναίκα στον άντρα, για να νιώσετε μέσα στην πληρότητα του έρωτά σας, ο οποίος είναι βγαλμένος μέσα από την δικιά Μου την καρδιά, τι σημαίνει να είστε ένα. Όπως Εγώ και ο Γιός Μου είμαστε ένα και σεις να είστε ένα.
Ο άντρας που θα σέβεται την γυναίκα του και η γυναίκα αυτή που θα αγαπά τον άντρα της, θα είναι τόσο ενωμένοι σαν ένα, που θα θυμίζουν Εμένα και μέσα στην ενότητα αυτή, Εγώ θα εκχύω το Άγιο Μου Πνεύμα. Όμως εδώ στη γη, θα φανεί αν θέλετε να είστε ένα μ’ Εμένα, αν γίνετε πρώτα ένα με τον σύντροφό σας. Άντρες, η πορεία σας προς τον ουρανό, περνάει μέσα από τις γυναίκες σας. Και εσείς  γυναίκες, η πορεία σας προς τον ουρανό περνάει μέσα από τον άντρα σας.
Βλέπω με λύπη και με θλίψη όλα αυτά που συμβαίνουνε στην δημιουργία Μου, στη γη που Εγώ δημιούργησα και σας έβαλα σαν βασιλιάδες. Σας ζήτησα να έχετε υπομονή, να έχετε ανοχή, να έχετε ευσπλαχνία, να έχετε αγάπη, να έχετε κατανόηση, αλλά δεν τα καταλάβατε και έχετε θλίψεις, χωρισμούς, ταραχές, συγκρούσεις, εγωισμούς, χίλια δυο προβλήματα, που διαλύουν τα σπίτια και φέρνουν τον σατανά να κατοικεί μέσα στους χώρους, που Εγώ ευλόγησα.

      Όταν Εγώ σας ένωνα με το μυστήριο του Γάμου, δεν σας έλεγα απλά να είστε ευλογημένοι. Όχι. Σας έχυνα μέσα στην καρδιά σας το Άγιο Μου Πνεύμα, γιατί μέσω του Αγίου Πνεύματος εσείς θα μπορούσατε να έχετε την μοναδική δυνατότητα, όχι να είστε ερωτευμένοι μονάχα στο σώμα, που θα γίνει χώμα, αλλά να είστε ερωτευμένοι στην ψυχή, για να φτάσετε σ’ Εμένα.
Μπορεί οι άντρες να έχουν τις σαρκικές τους δυσκολίες, μα  γι’ αυτό έδωσα στις γυναίκες φοβερή δύναμη αγάπης, φοβερή δύναμη λατρείας, φοβερή δύναμη αφοσίωσης, για να συγκρατούν τα γκέμια των αλόγων, που είναι οι άντρες. Όλοι μπορεί να θαυμάζετε την ωραιότητα των αλόγων. Όμως χρειάζεται ένα χαλινάρι, για να μπορεί να κατευθύνει ο αναβάτης το άλογό του, για να τρέχει αγέρωχο από εδώ και από εκεί υπακούοντας στις οδηγίες του. Και ενώ είναι ασήμαντο αυτό το μικρό σχοινί, που ενώνει το πρόσωπο του αλόγου με τα χέρια του αναβάτη, εντούτοις είναι τόσο δυνατό, που υπακούει το ατίθασο άλογο.
Γυναίκες, μέσα σε αυτό το σχοινί, Εγώ έβαλα τον πραγματικό σας έρωτα, για να τιμονεύει το ατιμόνευτο και το ατίθασο της ψυχής των αντρών σας.

«Γυναίκες, αναζητείστε τον θεϊκό Μου έρωτα
και το Πανάγιο Μου Πνεύμα»

Γυναίκες, θέλω να νιώσετε ότι, εάν δεν ζητήσετε από Μένα τον θεϊκό έρωτα, δεν θα μπορέσετε να έχετε δύναμη να αγαπάει ο ένας τον άλλον. Όσο και να αγωνίζεστε, να είσαστε ερωτευμένοι μέσα στο σπίτι σας, ο ένας δήθεν να αγαπάει τον άλλον, ο ένας δήθεν να υπακούει στον άλλον, ο ένας δήθεν να αφοσιώνεται στον άλλον, δεν θα έχετε ποτέ δύναμη να τα καταφέρετε, γιατί οι δικές σας δυνάμεις είναι μικρές. Ενώ οι δικές Μου δυνάμεις είναι ισχυρές, γιατί είναι το δικό Μου Πανάγιο Πνεύμα. 
     Αυτό το Πανάγιο Πνεύμα θέλω να αναζητάτε εσείς οι γυναίκες. Σήμερα στην γιορτή σας, στων Μυροφόρων την γιορτή, θέλω να ξέρετε ότι οι ψυχές σας πρέπει να είναι σαν τα μυροδοχεία, που όταν θα τα ανοίγει κανείς, θα ξεχύνεται το άρωμα έξω και θα απλώνεται παντού για να ευωδιά ο τόπος.
Αλίμονο όμως στις γυναικείες εκείνες ψυχές, που αντί να είναι μυροδοχεία, είναι γεμάτες από ακαθαρσίες και βρωμιά. Αλήθεια, τι θα ξεχύνεται τότε έξω; Θα απλώνεται μια δυσοσμία, που δεν θα μπορεί κανείς να αντέξει την παρουσία της. Και πράγματι, ποιος μπορεί να αντέξει την δύναμη της βρωμιάς εκείνης, που βγαίνει από τα ατιθάσευτα χείλη και την γλώσσα μιας γυναίκας;
Θέλω να ξέρετε, ότι εσείς οι γυναίκες είσαστε το κόσμημα της δημιουργίας Μου, λέει ο Θεός, και σαν κόσμημα θέλω να βλέπετε και να σέβεστε  τον εαυτό σας, αλλά και σαν κόσμημα να συμπεριφέρεστε στους γύρω σας. Και αυτό μπορείτε να το πετύχετε. Επειδή όλες ζητάτε και θέλετε ένα πρότυπο οδηγίας, μπορείτε να το ανακαλύψετε, εάν βλέπετε με πόση λατρεία μια μάνα αγαπάει το μωρό της. Μέσα στην αγάπη σας, σαν μάνες, φύτεψα τέτοιο θεϊκό έρωτα, που ούτε στους άντρες δεν υπάρχει. Αποδεδειγμένα όλοι σας ομολογείτε, ότι μόνο μια μάνα ξέρει να λατρεύει απόλυτα το μωρό της.
Ο άντρας, όση αγάπη αν έχει μέσα στην καρδιά του, δεν θα μπορέσει ποτέ να νιώσει την τρυφερότητα, την στοργή, την δύναμη, την θυσιαστική αγάπη, που έχει μια μάνα στο μωρό της.Ποιος το αμφισβητεί αυτό; Κανείς. Θα ήθελα όμως να σας ρωτήσω, λέει ο Θεός: Ποιος από  σας μπορεί να αμφισβητήσει ότι αυτός ο θεϊκός έρωτας της μητρικής αγάπης βγαίνει μέσα από την καρδιά Μου, αφού Εγώ είμαι ο χορηγός του;
Όποιος τον έχει αυτόν τον θεϊκό έρωτα, που είναι βγαλμένος μέσα στην καρδιά Μου, τότε αυτός είναι ο μόνος που μπορεί να καταλάβει τι ζητάω Εγώ από τα παιδιά Μου. Γι’ αυτό και βάζω εσάς τις γυναίκες, όχι σαν μάνες στα σπλάχνα Μου, που γεννάτε μέσα από την μήτρα σας, αλλά σας βάζω σαν θεϊκές παραμάνες, για να διδάξετε αυτό που Εγώ σαν μοναδική πραγματική Μάνα των παιδιών Είμαι.  

Το έργο της θεϊκής παραμάνας

Εσείς, αλήθεια, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε; Θα διδάξετε αυτά που Εγώ θέλω στα παιδιά σας; Ή θα τους λέτε αυτά που το ατίθασο και πονηρό μυαλό σας πολλές φορές θέλει να μεταφέρει στα σπλάχνα Μου; Και αν απορείτε γιατί ο κόσμος βρίσκεται σε αυτά τα χάλια, μην αναζητήσετε τα αίτια στους μεγάλους αρχηγούς των κρατών, που εσείς οι ίδιοι έχετε ψηφίσει. Αναζητήστε το καλύτερα στις μάνες που μεγάλωσαν αυτά τα παιδιά. 
     Γιατί όταν μια μάνα μεγαλώνει ένα παιδί με το δικό Μου θέλημα, αποκλείεται αυτό το παιδί μια μέρα να φύγει από κοντά Μου. Και αν κάνει κάτι, το κάνει σκεπτόμενο πάντα το θέλημά Μου. Εσείς όμως σαν μάνες, πότε διδάξατε στα παιδιά Μου το θέλημά Μου; Πόσες φορές τα κρατήσατε στην αγκαλιά σας, για να κλάψετε μπροστά Μου, ικετεύοντάς Με να τα πλημμυρίσω, να τα εμποτίσω με το Άγιο Μου Πνεύμα; Πότε το κάνατε αυτό;
Ρωτήστε τον εαυτό σας μάνες, πόσες φορές Μου ζητήσατε το Άγιο Πνεύμα, για να το εκχύσω μέσα στις ψυχές των παιδιών σας. Πολλές φορές Μου ζητήσατε να έχουν υγεία. Πολλές φορές Μου ζητήσατε να έχουν φαγητό. Πολλές φορές Μου ζητήσατε να έχουν ρούχα. Πολλές φορές Μου ζητήσατε να έχουν την δυνατότητα να σπουδάσουν. Πότε όμως Μου ζητήσατε το Πανάγιο Πνεύμα, να το εκχύσω μέσα στις ψυχές των παιδιών σας και να τα εμποτίσω με τη Χάρη Μου; Ρωτήστε τον εαυτό σας! Την απάντηση ήδη την ξέρετε. Ποτέ! Σπανιότατα ελαχιστότατες ευλαβείς γυναικείες ψυχές Μου το ζητούν. Από εκεί προέρχεται το κακό στον κόσμο!
Γιατί Εγώ ποτέ δεν αρνούμαι σε κανέναν να δώσω το Άγιο Μου Πνεύμα, όταν κάποιος Μου το ζητήσει. Εξάλλου σας το είπα και είναι γραμμένο στην Καινή Διαθήκη: «Ποιος είναι εκείνος ο πατέρας, που όταν το παιδί του, του ζητήσει ψωμί, θα του δώσει φίδι; Αν εσείς, οι τόσο πονηροί ξέρετε και κάνετε το σωστό, Εγώ σαν Θεός που σας δημιούργησα, δεν ξέρω ποιο είναι το πιο αληθινό, το πιο σωστό;». Και το μόνο αληθινό και σωστό είναι το πανάγιο Μου Πνεύμα. Αλλά αν δεν Μου το ζητήσετε, πως θα σας το δώσω;
Θέλεις γυναίκα να γίνεις αξιολάτρευτη στο σπίτι σου; Θέλεις να γίνεις πραγματικά γλυκιά αγάπη μέσα στο σπίτι σου; Θέλεις πραγματικά να δώσεις στον άντρα σου το μεγαλειώδες δώρο Μου, την αγάπη; Θέλεις να γίνεις για τα παιδιά σου πραγματικά ο Άγγελος τους; Ζήτα Μου το Άγιο Μου Πνεύμα! Ζήτα Μου το όμως με λαχτάρα! Ζήτα Μου το με νοσταλγία! Ζήτα Μου το μέσα από την καρδιά σου και Εγώ θα σου το δώσω.
Εγώ θα φυτέψω στην καρδιά σου το πιο ωραίο δώρο, την πηγή εκείνη που θα βγάζει συνέχεια το ύδωρ το ζωογόνο. Είναι αυτή η πηγή που είπα μέσα στο Ευαγγέλιο Μου, ότι θα βγάζει συνέχεια νερό και θα ξεδιψά τους ανθρώπους και ποτέ δεν θα σταματά και θα χαρίζει χαρά, θα χαρίζει γαλήνη, θα χαρίζει ευτυχία. Αυτή είναι η Χάρις του Αγίου Μου Πνεύματος, η ασταμάτητη πηγή των ευλογιών μου.

Γυναίκα, αγάπησε τον σύζυγό σου, όχι μόνο σαν άντρα σου,
αλλά και σαν παιδί σου

Εσείς σαν γυναίκες κρατάτε την δύναμη του σπιτιού στα χέρια σας! Εσείς σαν μητέρες κρατάτε την δύναμη των παιδιών στα χέρια σας! Εσείς σαν σύζυγοι κρατάτε την ευτυχία της συζυγίας σας στα χέρια σας! Ξέρετε γιατί; Γιατί ανάλογα με το πώς συμπεριφέρεστε,  προκαλείτε την αγάπη, την ευτυχία ή την δυστυχία στο σύντροφο και στα παιδιά σας.
Θέλω να αναλογιστείτε, ρωτώντας τους εαυτούς σας,  πως τα περισσότερα λάθη που έχουν συμβεί στα σπίτια σας, έχουν συμβεί για το κακό σας στόμα και για την ελαχιστότατη υπομονή που επιδεικνύετε απέναντι στον σύντροφο και στα παιδιά σας. Θα σας το πω με ένα απλό παράδειγμα, χωρίς να θέλω να μαλώσω τις κόρες Μου, λέει ο Θεός, γιατί είναι οι κόρες της καρδιάς Μου.
Θα ήθελα να τις υπενθυμίσω ένα απλό γεγονός και μόνες τους θα καταλάβουν τι από αυτές Εγώ ζητώ: Έχετε παιδιά. Τα παιδιά σας όμως πάντοτε είναι φρόνιμα; Όχι. Σπάνια είναι φρόνιμα. Πάντα θα κάνουν αταξίες, πάντα θα κάνουν τρέλες, πάντα θα κάνουν ανοησίες, πάντα θα κάνουν πράγματα, που δεν θα ευχαριστεί την μητρική καρδιά σας. Θα ξημεροβραδιάζονται όταν μεγαλώσουν, θα λένε άσχημα πράγματα μαθαίνοντας από το σχολείο κακές διδασκαλίες και γενικά σαν μάνες θα διαπιστώνετε ότι τα παιδιά σας έχουν πρόβλημα και συνέχεια θα αναρωτιέστε: «Τώρα τι να κάνω;» Είναι τόσο δυνατές οι εξωτερικές επιδράσεις, που χάνεστε πολλές φορές μέσα στη θλίψη αυτών που βλέπετε στα παιδιά σας.
Ποια όμως μάνα έχει διώξει το παιδί της; Ποια μάνα έχει το κουράγιο να πει στο παιδί της: «Επειδή είσαι ανόητο, είσαι ελεεινό, είσαι βρωμερό, έχεις κάνει πράγματα που δεν είναι σωστά, φύγε και να μην ξαναπατήσεις εύκολα στο σπίτι». Το κάνουν αυτό οι μαμάδες; Όχι. Τι είναι εκείνο που σας κάνει και κρατάτε αυτά τα παιδιά, που κάνουν θλιβερά και άσχημα πράγματα, στο σπίτι σας; Δεν είναι η μητρική σας αγάπη; Δεν είναι η μητρική σας λατρεία για τα παιδιά σας;
Αλήθεια σας λέω, σκεφτείτε τώρα κάτι άλλο: Αν ο σύντροφος που σας έχει χαρίσει ο Θεός, έμοιαζε ή μοιάζει με τα παιδιά σας στις ίδιες ανοησίες, στις ίδιες βλακείες, στα ίδια παραπτώματα, πως συμπεριφέρεστε απέναντι του; Με δυσκολία τον συγχωρείτε! Με δυσκολία τον ανέχεστε! Με δυσκολία θέλετε να συζητήσετε μαζί του! Με δυσκολία γονατίζετε για να προσευχηθείτε γι’ αυτόν! Με δυσκολία θέλετε να τον ακούσετε!  Αλλά με πολύ ευκολία του ανοίγετε την πόρτα και του λέτε: «Φύγε και μην ξανάρθεις!» Είναι ψέματα αυτά; Όχι. 
     Επομένως, Εγώ σαν Θεός Δημιουργός σας, σαν Πατέρας και Μάνα που είμαι ανάμεσά σας, ρωτώ εσένα γυναίκα: Τελικά πως τον αγαπάς τον άντρα σου; Ποια είναι η μορφή της αγάπης που του έχεις; Γιατί δεν τον έχεις συμπεριλάβει μέσα στα παιδιά σου; Γιατί δεν μπόρεσες να αφήσεις την μητρική καρδιά σου, να υπερβεί την συζυγική αγάπη και με την λαχτάρα, με την νοσταλγία, με την λατρεία που έχεις στο παιδί σου, να καταφέρεις να τον γυρίσεις πίσω;
Μου ζητάς να σώσεις ανθρώπους με τη διδασκαλία σου, να μιλήσεις σε άλλους για τον Χριστό. Μα δεν έχεις σώσεις ούτε καν τον άντρα σου! Μα δεν έχεις καν βοηθήσει τον άντρα σου! Δεν θα αναφερθώ στους άντρες, που με ανοησία δεν αντιλαμβάνονται το θέλημά Μου. Δεν στέκονται κοντά στο θέλημα Μου. Δεν στέκονται σαν άντρες μέσα στα σπίτια, που Εγώ τους ευλόγησα.
Τώρα θα ήθελα να μιλήσω κυρίως σε εσάς, στις δικές Μου κόρες: Πως είσαστε μυροφόρες στα σπίτια σας, όταν το στόμα σας δεν βγάζει μύρο; Όταν η καρδιά σας δεν βγάζει μύρο; Όταν ο νους σας δεν έχει μύρα; Τι μύρο μπορεί να βγει μέσα από ένα νου που οι λογισμοί του είναι συνέχεια πονηροί, κακοί, αιμοβόροι και μοχθηροί; Τι μύρα θα βγουν από μια καρδιά, όταν μέσα σ’ αυτήν δεν υπάρχει αγάπη, δεν υπάρχει έλεος, δεν υπάρχει ευσπλαχνία, δεν υπάρχει καν ανοχή;
Και τότε, μέσα από αυτόν τον βόθρο, γιατί είναι πραγματικά βόθρος η ασυγχωρητικότητα, βγάζει το στόμα σου τις πιο πικρές κουβέντες, τα δηλητήρια του νου και της καρδιάς. Αρχίζεις και μιλάς και λες πολλά λόγια. Εγώ σε ρωτώ: Με τα λόγια σου αυτά, κατάφερες τίποτα καλό; Ακόμα και το παιδί σου, όταν θα σου πει: «Εντάξει μητέρα. Σταμάτα, δεν θέλω να μου μιλάς», εσύ για την αγάπη του παιδιού σου σωπαίνεις. Στον άντρα σου, γιατί δεν σωπαίνεις; Γιατί δεν έχεις το κουράγιο να σωπάσεις;
Να λοιπόν που δεν είσαστε μυροφόρες, μόνο από αυτό το πράγμα. Οι δικές Μου οι Μυροφόρες, αυτές που Με αγάπησαν, ήταν εκείνες που Με έβαλαν  πρώτα στην καρδιά τους και για χάρη της δικής Μου αγάπης, αγάπησαν τους συντρόφους τους, όχι μόνο σαν άντρες τους, αλλά και σαν παιδιά τους. Το ίδιο κάνετε και εσείς, αγαπημένες Μου κόρες!   

Ακολουθείστε τον ωραίο και ευλογημένο δρόμο των Μυροφόρων

Αγαπημένες Μου κόρες, θα σας πω τώρα τον πιο ωραίο και ευλογημένο δρόμο που πρέπει να ακολουθήσετε: Οι Μυροφόρες εκείνες που Με ακολουθούσανε παντού, είχαν στην καρδιά τους πολύ αγάπη για Μένα και τα λόγια Μου ήταν γραμμένα με χρυσά γράμματα μέσα στην ψυχή τους. Τίποτα δεν έκαναν, εάν Εγώ δεν το ήθελα. Διδάχθηκαν από Μένα να έχουν αγάπη και σε ότι έκαναν πρόσεχαν πολύ. Ότι είχαν στο νου, ότι είχαν στην καρδιά, το εξέφραζαν με το στόμα τους και μέσα από αυτό έβγαζαν την γλυκύτητα των λόγων.
Εγώ έβαλα αυτές τις κόρες, οι οποίες βρέθηκαν πρώτες στο φόβο των αντρών, να δουν που εκίτετο το σώμα Μου. Εκεί ήταν η Μαγδαληνή και η Μαρία του Ιωσήφ. Και την άλλη μέρα οι ίδιες κοπέλες μαζί με την Μαρία του Κλοπά και την Σαλώμη μάζεψαν μύρα, για να τα φέρουν και να μυρώσουνε το σώμα Μου. 
    Θέλω να ξέρετε ότι αυτές δεν Με αγαπούσαν απλά, αλλά ήταν θεϊκά ερωτευμένες με τον Βασιλιά και Θεός τους. Και δεν ήταν μόνο ο έρωτας τους για τον Θεό τους, αλλά και η μεγάλη αγάπη που είχαν διδαχθεί από την Μητέρα Μου. Με αγαπούσαν σαν Γιό τους. Δεν ήρθαν μόνο να μυρώσουνε Εκείνον που λάτρεψαν σαν Δάσκαλό τους, αλλά ήλθαν σαν μάνες όλες εκείνες οι κοπέλες, που διδάχθηκαν από την Μητέρα Μου, την Βασίλισσά Μου Μαριάμ, πώς να αγαπούν σωστά, πώς να στέκονται σεμνά, πώς να μιλούν σιωπηλά, πώς να προσεύχονται αγαπητικά, πώς να λατρεύουν θεϊκά. Γι’ αυτό επέτρεψε ο Πατέρας Μου μόνο αυτές να έρθουν κοντά Μου.
Εσείς οι γυναίκες, που είστε εδώ και Με ακούτε και όσες θα ακούσουν τα λόγια Μου, θέλω να ξέρετε ότι αναζητάω μέσα από την γυναικεία σας ψυχή, την μυροφόρα που θα μοιάσει  με εκείνες που άλειψαν το σώμα Μου με μύρα. Αναζητώ εκείνες τις μυροφόρες, που πάντα Μου έδιναν τα μύρα της λατρείας τους μέσα στην καρδιά Μου. Αναζητώ τις μυροφόρες εκείνες, που ήξεραν με πίστη, με αφοσίωση, με απόλυτη εμπιστοσύνη και με υπακοή στο θέλημά Μου να βρίσκονται πάντα μαζί Μου και να Με ακολουθούν.
Αν εσείς οι γυναίκες θελήσετε μια μέρα να μάθετε, πως έζησαν οι σωστές γυναίκες της εποχής εκείνης και πως θέλω Εγώ να ζουν σήμερα οι σωστές γυναίκες, οι κόρες Μου, δεν έχετε παρά να μιμηθείτε τις Μυροφόρες και την Μητέρα Μου. Η ίδια η Μητέρα Μου τις δίδαξε πώς να Μ’ αγαπούν θεϊκά, αλλά και να Με κλείνουν στην καρδιά τους μητρικάΗ ίδια Μου η Μητέρα δίδαξε στις Μυροφόρες πώς να βγάζουν τα θεϊκά μύρα της λατρείας τους στον Θεό τους, αλλά ταυτόχρονα πώς να Με λατρεύουν μητρικά μέσα στην καρδιά τους σαν Γιό τους.
Εγώ από αυτό θα ευφρανθώ. Εγώ εκεί θα ευτυχήσω, όταν θα σας βλέπω κόρες Μου, να Με αγαπάτε με την καρδιά σας, λέει ο Ιησούς.  Όταν θα βλέπω να γονατίζετε και να παρακαλάτε συνέχεια τον Πατέρα Μου, για το οποίον όταν ήλθα Εγώ στη γη μόνο γι’ Αυτόν μιλούσα και τώρα κανείς δεν Τον σκέπτεται...
Αφήσατε να απορροφηθεί μέσα από το πανάγιο Μου όνομα ο Πατέρας Μου και το Άγιο Μου Πνεύμα, αλλά αγνοείτε ότι Εγώ μόνο για τον Πατέρα Μου και το  Άγιο Πνεύμα μιλούσα. Εγώ είμαι ο μεσίτης ανάμεσα σ’ εσάς και στον Πατέρα Μου. Εγώ είμαι Εκείνος, που θα σας κρατήσω στην αγκαλιά Μου, για να σας βάλω μέσα στην καρδιά του Πατέρα Μου. Εγώ είμαι Εκείνος, που όσοι θα το ζητήσετε, θα σας δώσω το Άγιο Μου Πνεύμα, αφού με αυτό θα γίνετε ένα με τον Πατέρα Μου και ένα μ’ Εμένα. Αν θέλετε σήμερα να γίνετε Μυροφόρες ζητήστε από τη Μητέρα Μου να σας διδάξει το πώς θα γίνετε.
 
«Αναζητώ μητρικές υπάρξεις, που με νοσταλγία και αγάπη, με λατρεία και θεϊκό έρωτα, θα Με αγαπήσουν σαν Γιό τους και Θεό τους»

Εγώ είμαι το μυροδοχείο, λέει ο Ιησούς, που σκορπώ το μύρο του ουρανού σε όσες ψυχές Με αναζητήσουν. Σε όσες ψυχές Με αναζητήσουν με νοσταλγία και με αγάπη, με λατρεία και με θεϊκό έρωτα, Εγώ θα εκχύσω στην ψυχή τους ή καλύτερα θα εμποτίσω την ύπαρξή τους με το Άγιο Μου Πνεύμα και τότε όλα θα αλλάξουν. Δεν θα θέλετε να κάνετε κάτι που να λυπεί το Άγιο Μου Πνεύμα. Δεν θα μπορείτε να κάνετε κάτι, χωρίς να έχετε τη χαρά του Αγίου Μου Πνεύματος. Στον αγώνα εναντίων των παθών σας, αλλά και στον αγώνα για την κατάκτηση των αρετών, το Άγιο Μου Πνεύμα θα ζητάτε, για να μπορέσετε να τα καταφέρετε.
Και όταν Εγώ θα δω την διάθεση και την νοσταλγία να πετύχετε, να απαλλαγείτε από το κακό και να ενωθείτε με το καλό, τότε Εγώ, όχι απλώς θα σας αγγίξω τώρα με το Άγιο Μου Πνεύμα, αλλά θα εμποτίζω συνεχώς την ψυχή σας με το Άγιο Μου Πνεύμα, ώστε να είσαστε όλοι θεοφορούμενοι, γιατί θα ζει μέσα σας ο ίδιος ο Θεός, το Άγιο Μου Πνεύμα, Εγώ και ο Πατέρας Μου.
Ζητάτε το Άγιο Μου Πνεύμα μέχρι της Πεντηκοστής. Αναζητάτε συνέχεια να μπω στην καρδιά σας και να σας διδάξω μυστικά, πως θα γίνετε ένα μ’ Εμένα ή σαν φίλοι Μου ή σαν γονείς Μου. Άλλοι από σας θα Με αγαπήσουν όπως Με αγάπησαν οι Απόστολοί Μου, οι Μάρτυρες και οι Όσιοι, όλοι αυτοί που Με λάτρεψαν και θυσιάστηκαν για Μένα και ήταν οι φίλοι Μου.
Αλλά αυτοί οι μακάριοι φίλοι Μου, που λατρεύω, ξέρουν πολύ καλά τώρα στον ουρανό που βρίσκονται, πως η μεγαλύτερη χαρά, το μεγαλύτερο δώρο δεν είναι απλώς να είσαι φίλος Μου, αλλά να Με αγαπάς σαν γονιός Μου!Εγώ ο Ιησούς σας μίλησα, αλλά δεν το καταλάβετε. Ζήτησα, αλλά δεν Μου το δώσατε. Με νοσταλγία όμως και πάλι το ζητώ. Πόσοι άραγε, θα Μου το χαρίσετε;
Όποιος θα Με αγαπήσει, θα είναι μάνα Μου και πατέρας Μου και αδελφός Μου, δηλαδή οι επίγειοι γονείς Μου. Και όπως κάθε παιδί λατρεύει τον γονιό του και με χαρά θέλει πάντα να βρίσκεται μέσα στην αγκαλιά του, έτσι και Εγώ αναζητώ όλες εκείνες τις υπάρξεις, που με θεϊκό έρωτα θα Με αγαπήσουν, όπως με αγάπησε η Μητέρα Μου, σαν Γιό και Θεό της, γιατί θέλω εκεί να ζήσω όπως ζει την ευτυχία ένα παιδί με την αγαπημένη του μαμά.
Πόσοι άραγε, θα Μου το χαρίσετε; Ό,τι όμως και να επιλέξετε να γίνετε μέχρι της Πεντηκοστής, είτε φίλοι Μου, είτε γονείς Μου, Εγώ θα το ευλογήσω. Θέλω όμως να ξέρετε, ότι θέλω να είστε αφοσιωμένοι, έμπιστοι και υπάκουοι στον Πατέρα Μου, γιατί τότε θα είστε και σ’ Εμένα και Εγώ θα γίνω ένα μ’ εσάς μέσα από το Άγιο Πνεύμα.

Επίλογος

Γυναίκες, σήμερα Κυριακή των Μυροφόρων, έχετε ένα δρόμο να διαλέξετε: Ή τον δρόμο της συνηθισμένης σας ζωής ή τον μυροβόλο δρόμο της μητρικής στοργής. Διαλέγετε και παίρνετε. Σήμερα ή θα ζείτε όπως ζούσατε ή θα αλλάξετε ζωή, η οποία θα είναι ακόμα πιο γλυκιά, πιο όμορφη και μυροβόλα. Είναι ο δρόμος της γυναικείας μητρικής τρυφερότητας, αγάπης και στοργής. Όσοι τον διαλέξετε, να ξέρετε ότι, όχι απλώς θα κρύψετε μέσα στην καρδιά σας την αγάπη και την χαρά, αλλά θα κρύψετε τον ίδιο τον Θεό σας, σαν Γιό λατρεμένο δικό σας.
      Εύχομαι σήμερα, ο Θεός να σας ευλογήσει, οι Μυροφόρες να σας διδάξουν και η Παναγία Του  Μητέρα να γίνει για σας ο καταλυτικός οδηγός στην πορεία σας, για να  γίνετε οι γλυκύτατες μητέρες του μικρού Ιησού στην ανθρώπινή Του μορφή. Και μην ξεχνάτε ότι ο Ιησούς, σαν Θεός ζητά την λατρεία μας, την δοξολογία μας και την αφοσίωσή μας. Μα σαν άνθρωπος ζητάει να κλειστεί μες στην καρδιά σας σαν μικρό παιδί και να γευθεί τα χάδια, τα φιλιά και την απόλυτη εμπιστοσύνη και αφοσίωση.
Γι’ αυτό και εγώ σήμερα θα ήθελα να δώσω σε όλες  μια μικρή εικονίτσα της Παναγίας,  που Τον κρατάει τόσο τρυφερά μέσα στην αγκαλιά της και Εκείνος δεν την κοιτάει, αλλά κοιτάει εσάς, την κάθε μια από σας, γιατί θέλει να σας πει: «Μπορείτε σαν την Μαμά Μου, να Με κλείσετε και σεις στην αγκαλιά σας, σαν Γιό και Θεό σας;» Αυτό σας ζητάει.

Εύχομαι σήμερα αυτό που σας ζητάει να ξεκινήσει και μια μέρα να απολαύσει πολλές γλυκές μητρικές καρδιές, που θα Τον λατρεύουν σαν Γιό και Θεό τους.
 Αμήν.
Κήρυγμα πατρός Ελπιδίου (Κυριακή των Μυροφόρων)